„Atlikę tyrimą pamatėme, jog „Rasa“ iki šiol kelia teigiamų prisiminimų daugeliui Lietuvos moterų. Todėl naujos kartos produktams buvo pasirinktas šis vardas: „Rasa“ grįžta kaip gera ilgametė bičiulė – patikima, įkvepianti ir palaikanti“, – teigia „BIOK Laboratorija“ generalinis direktorius Norbertas Žioba.

Pasak jo, kuriant naujuosius produktus, laboratorija apjungė ilgametę bendrovės patirtį, sukauptą ekspertiškumą ir turimas inovatyvias technologijas. Tai esą leido sukurti produktų formules, kurios savo sudėtyje turi ingredientų, gebančių skverbtis giliau: „Išnaudodami savo potencialą galime pasiūlyti lietuviškus aukščiausios kokybės odos priežiūros produktus už teisingą ir daugeliui moterų prieinamą kainą.“

Bendrovės pranešime spaudai teigiama, kad moterų požiūrį į save vertinantys tyrimai esą rodo, jog tik vos daugiau nei šeštadaliui Lietuvos moterų būdinga aukšta savivertė ir visiškas pasitikėjimas savimi. Dauguma, vertindamos išvaizdą, nelaiko savęs gražiomis, nors dažna pripažįsta, kad kiekviena moteris turi ką nors gražaus, tik savyje tų dalykų nemato.

„Todėl „Rasos“ sugrįžimo kampanijos žinia – „išeik į šviesą“. „Rasa“ sugrįžta padrąsinti ir palaikyti kiekvieną moterį. Kviečia ją būti matoma, nesislėpti šešėlyje ir drąsiai parodyti save bei savo sugebėjimus“, – sako įmonės verslo vystymo vadovė Aušra Adiklienė.

Jos įsitikinimu, moters oda nemažai gali pasakyti apie ją pačią. „Dažnai iš odos galime pamatyti, kaip moteris save vertina ir kiek dėmesio sau skiria, kaip ji ilsisi ir iš esmės kokia yra jos vidinė būsena – ar ji rami, pasitikinti, ar jai trūksta balanso. Pastebime tendenciją, kad moterys linkusios save nuvertinti, o jų kasdienybė kupina įtampos, nesibaigiančių darbų ir reikalavimų sau“, – pasakoja A. Adiklienė.

Atsinaujinusi „Rasa“ grįžta su 14 produktų, skirtų veido odos priežiūrai. Metų pabaigoje numatyta išleisti „Rasos“ linijos priemones kūno odos ir plaukų priežiūrai.

„Gaminius praturtiname vaistažolių ekstraktais, biotechnologinėmis ir kitomis veikliosiomis medžiagomis, o produkcijos gamybai naudojame atsinaujinančių šaltinių pagamintą elektros energiją“, – akcentuoja N. Žioba ir pažymi, kad įmonės produktai eksportuojamo į daugiau nei 50 valstybių visame pasaulyje. Tai sudaro 40 proc. visų „Biok Lab“ pardavimų.

Įmonės kosmetikos gamyba prasidėjo nuo pirmojo kremo indelio dar 1988-aisiais. Per daugiau nei tris dešimtmečius bendrovė į tyrimus ir gamybą investavo daugiau kaip 30 mln. eurų. Kasmet laboratorijoje sukuriama ir atnaujinama daugiau nei 50 produktų formulių.

Šiandien „Biok Lab“ valdo tokius prekės ženklus, kaip „Margarita“, „Ecodenta“, „Kilig“, „Aras“ ir „Rasa“ bei gamina daugiau nei 250 produktų veido, kūno ir plaukų priežiūrai.