„Pastarieji keleri metai atnešė nemažai iššūkių, kurie pareikalavo strateginio požiūrio į komunikaciją. Pirmiausia darkart pasitvirtino tiesa, kad net ir sunkmečiu prekių ženklų komunikacija negali nutrūkti. Šiandien kaip niekad komunikacija turi būti gerai apgalvota, kurianti pridėtinę vertę ir svarbiausia – praktiška. Suprantame tai, todėl savo klientams pirmiausia siekiame pasiūlyti praktiškus ir išties veikiančius, nestandartinius sprendimus“, – sakė agentūros vadovė.

Berta Čaikauskaitė

Pasak B. Čaikauskaitės, agentūros stiprybė visada buvo efektyvi komunikacijos vadyba: „Save matome kaip išorinį kliento komunikacijos ir / ar marketingo padalinį. Mūsų tikslas yra padėti klientui efektyviai suvaldyti tiek vidinius, tiek išorinius komunikacinius procesus – nuo bendravimo su žmonėmis įmonės viduje iki darbų su trečiosiomis šalimis.“

Agentūros vizualinio identiteto atnaujinimu kartu su komanda rūpinęsis kūrybos vadovas Tomas Kirša sako, kad geriausiai atsinaujinimą apibūdina angliškas žodis „reinvent“ (liet. išrasti iš naujo).

„Nenutolome nuo savo charakterio ir pamatinių vertybių – vis dar esame drąsūs eiti savo keliu, tačiau išsigryninę stiprybes atradome save iš naujo. Įkvėpimo atsinaujinimui ieškojome klasikiniuose meno, dizaino, architektūros ir net muzikos kūriniuose. Viską sujungę su šiandienos tendencijomis, į save pažvelgėme naujai. To siekiame ir klientų komunikacijoje“, – kalbėjo T. Kirša.

Tomas Kirša

Atnaujintą agentūros prekių ženklą „Berta&Agency“ sustiprina ir papilnėjusi komanda, kurioje šiuo metu 25 savo sričių specialistai: ryšių su visuomene, krizių valdymo, rinkodaros, skaitmeninės komunikacijos, turinio kūrimo, kūrybinių sprendimų.

Augant komandai agentūroje suformuoti atskiri kūrybos ir skaitmeninės komunikacijos skyriai, kurių darbas jau buvo įvertintas – komunikacijos projektų konkurse „PR Impact Awards 2022“ laimėta II vieta skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.

„Tokios komandos didžiausias privalumas – gebėjimas atliepti lūkesčius klientams, pasiūlant visas komunikacijos paslaugas, nuo turinio kūrimo iki kūrybinių sprendimų, iš vienų rankų. Tai leido išplėsti ir mūsų veiklos geografiją – šiuo metu paslaugas teikiame ir už Baltijos šalių ribų“, – teigia B. Čaikauskaitė.

Agentūra „Berta&Agency“ dirba su tarptautiniais prekių ženklais „Venipak“, „Electrolux“, „Geberit“, „JUNG Vilnius“, „The Body Shop“, „Švyturys-Utenos alus“, taip pat „Biovela Group“, „Coral Travel“, „Ekskomisarų biuras“ , „BENU vaistinė“, „General Financing Bankas“ ir kt.