Socialinių tinklų rinkodaros specialistams dabar – pats darbymetis. „Facebook“ ir jam priklausančių produktų – „Messenger“, „Instagram“, „WhatsApp“ – lankomumas karantino laikotarpiu augo rekordiškai, o tai reiškia, kad prekės ženklams vertėtų nepraleisti progos: šiuo metu ypač pravartu sutelkti kiek įmanoma daugiau pastangų ir finansų į kruopščiai strategiškai pamatuotą komunikaciją bei reklamą socialiniuose tinkluose.

Apie tai, kaip svarbu daryti gyvas transliacijas (Live) feisbuke ar instagrame, demonstruoti rūpestį ir empatiją savo klientams, skirti jiems asmeninį dėmesį, palaikyti kaip niekada pozityvų komunikacijos toną – girdėta jau ne kartą. Tačiau kaip išlošti reklamuojant turinį socialiniuose tinkluose? Kokių techninių detalių nederėtų pamiršti? Apie visa tai primena „Digital Doughnut“.

Reklamos formatas

Komunikacijos tonas. Jei jau renkatės įvynioti savo reklamuojamą produktą į pozityvią žinutę – puiku, tik, svarbiausia, neperspauskite emocijos jaustukų gausa (emoji), šauktukais ir venkite kontraversiškų, nepatikrintų faktų. Palaikykite vientisą, natūralų savo prekės ženklo toną. Socialiniai tinklai jau pakankamai užkrauti naujienomis, įskaitant ir melagingas naujienas. Venkite bet kokio jūsų prekės ženklo įtraukimo į jas. Atminkite: virusas išnyks, bet įmonės asociacijos žmonių galvose išliks visam laikui.

Siūloma nauda vartotojui. Pasinaudokite proga, kad žmonės pastaruoju metu daug laiko skiria socialinių tinklų srauto peržiūrai: pasiūlykite jiems viliojančias nuolaidas jūsų produkcijos įsigijimui. Vartotojams bus ypač sunku atsispirti specialiems populiariausių produktų ar paslaugų pasiūlymams.

„Sizeer“ reklama
„Sizeer“ reklama
© Ekrano nuotr.


Reklamos kūrimas

- Nekurkite reklamos parduotuvei, neturinčiai internetinio puslapio. Pastebima, kad reklamos socialiniuose tinkluose atveda vis mažiau vartotojų į fizines parduotuves, o ateityje situacija tik blogės. Pabrėžkite atsiėmimo punktus, pakalbėkite apie pristatymo procesus ir nepamirškite nurodyti savo produktų prieinamumo.

- Padidinkite savo biudžetą ir pasirinkite platesnes auditorijas savo reklamos kampanijose. Dabar vartotojai turi daugiau laisvo laiko, taigi pasinaudokite tuo.

- Reklamuokite aktualias prekes: kai žmonės nustos kaupti maistą, jiems reikės įvairių namų apyvokos daiktų ir tokių, kurie praverstų dirbant iš namų. Parodykite šiuos produktus savo reklamose.

Techniniai taškai ant „i“

- Reklama skirtingose platformose. Svarbiausia – nepamirškite susieti savo verslo „Facebook“ puslapio su „Instagram“. Jei nepadarysite to, reklama pasileis, tačiau ji nebus parodyta instagrame.

- „Facebook“ pikselis (Facebook Pixel). Tai programinis kodas, leidžiantis stebėti vartotojus, kuriuos į jūsų svetainę atveda reklaminiai skelbimai. Pikselis atlieka reikšmingą darbą ir suteikia daug informacijos, taip pat gali padėti jums suburti tikslinę auditoriją, sekti bendrus renginius (Events).

- „Creative Hub“. Šis nemokamas feisbuko įrankis suteiks galimybę prieš paleidžiant reklamą pamatyti, kaip ji atrodys skirtingose vietose.

- Pirmenybė išmaniajam. Tai, kad daugelis žmonių perėjo į nuotolinį darbą, tikrai nereiškia, jog jie nustojo naudotis savo išmaniaisiais telefonais. Įsitikinkite, kad jūsų reklaminiai skelbimai atitinka „Instagram Stories“ formatą, kad būtų galima naudoti visą reklamos vietą ir užpildyti visą vartotojo ekraną (9:16). Peržiūrėkite techninius „Facebook“ reklamų reikalavimus.

Kodėl svarbu optimizuoti savo svetainę mobiliesiems? Viską paaiškina skaičiai šiame ir šiame puslapyje.

- „Facebook“ katalogai (Facebook Catalogues). Jei jūsų pikselis yra tinkamai nustatytas, dinaminiai reklaminiai skelbimai kataloguose padės jums rasti savo vartotojus ir parodyti juos dominančius produktus.

- „Facebook Attribution“. Šis įrankis leidžia pamatuoti pilną vartotojo kelionę internete ir įvertinti, kurie skaitmeniniai kanalai labiausiai prisidėjo prie galutinės konversijos.

M360