Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, KOG institutas perims dalį „Inspired UM“ teikiamų konsultacinių paslaugų. Toks veiklų atskyrimas esą padės institutui efektyviau teikti tyrimų paslaugas, o tai bus aktualu esamiems „Inspired UM“ klientams.

Steigiamas žinių centras užsiims rinkos edukacija ir eksperimentiniais tyrimais, įskaitant neurorinkodaros tyrimus, taip pat standartinių rinkos tyrimų atlikimu ir koordinavimu bei analitika. Bendrovė teiks konsultavimo paslaugas rinkodaros komunikacijos, tyrimų ir analitikos, tai pat rinkodaros strategijos klausimais.

„Inspired UM“ Vasario Oržekausko vadovo teigimu, toks veiklų perskirstymas kokybine prasme leidžia plėsti klientams teikiamų paslaugų spektrą, kadangi ketinama analizuoti dar daugiau ir įvairesnių kategorijų: nuo kainos elastingumo iki vartotojų segmentavimo pagal įvairias metodologijas. Tai leis vystyti sritis, kurios nebūtinai tiesiogiai susijusios su rinkodaros komunikacija: pavyzdžiui, lentynų išdėstymas, pakuotės, produktų vieta lentynose jau nebėra tiesioginė žiniasklaidos planavimo agentūros veiklos ir kompetencijos sritis.

Sujungs tyrimus ir analitiką

Klientai, kaip ir iki šiol pirmieji turės galimybę naudotis visais naujais KOG instituto kuriamais ir vystomais produktais. Be to, bendrovė teiks strategijų, tyrimų bei konsultacijų paslaugas ir tiems klientams, kurie žiniasklaidos planavimo paslaugas perka kitose bendrovėse.

„Inspired UM“ Rinkos tyrimų skyrius nuo šiol tampa KOG instituto dalimi. Greta konsultacijų, prioritetinė bendrovės veiklos sritis bus naujų novatoriškų intelektualinių produktų vystymas. Pavyzdžiui, planuojame jungti tyrimus ir analitiką, tuo pat metu numatant jų panaudojimo galimybes rinkodaros komunikacijos strategijoms kurti. Mums rūpi tiek nauji produktai, tiek praktinis jų pritaikymas”, – sako „Inspired UM“ vadovas V. Oržekauskas.

Vadovai nesikeis

Bendrovei ir toliau vadovaus dabartinė KOG instituto vadovė VU partnerystės docentė dr. Eleonora Šeimienė, turinti dvylikos metų patirtį rinkos tyrimų srityje. Prieš tai ji dirbo Kantar TNS Įžvalgų ir tyrimų grupės vadove, konsultuodama ir teikdama įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. E. Šeimienė Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete yra apsigynusi socialinių mokslų daktaro laipsnį rinkodaros srityje, jos mokslinių interesų sritis – ryšys tarp prekės ženklo ir vartotojo asmenybės. Nuo 2012 m. rudens ji taip pat dirba kokybinių tyrimų lektore ISM Executive School, nuo 2014 m. dėsto VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto rinkodaros katedroje. Taip pat ji yra Lietuvos marketingo asociacijos konferencijų pranešėja, tarptautinių mokslinių konferencijų pranešėja, veda mokymus ir seminarus vartotojų elgsenos, prekių ženklų pozicionavimo ir tyrimų temomis.

Fokusas – neuro-tyrimai

KOG institutas ir toliau išlaikys dvi pagrindines veiklos kryptis: tai rinkodaros komunikacijos efektyvumas ir mažmeninės prekybos tyrimai bei analitika, tačiau lygiagrečiai vystys ir neuro-tyrimų sritį.

„Sukaupėme pakankamai žinių ir duomenų, kad galėtume pradėti vykdyti parduotuvių lentynų neuro-tyrimus – tai Lietuvoje nauja tyrimų sritis. Taip bus galima argumentuotai paaiškinti konkrečios prekės pasirinkimo kriterijus ir sprendimo priėmimo procesą: kaip vartotojai žiūri į pakuotes, jų išdėstymus, ar nagrinėja sudedamąsias dalis, lygina kainas . O technine prasme nauja tai, kad perimame „Inspired UM“ kampanijų post-test Omnibuso paslaugas”, – aiškina dr. E. Šeimienė.