Kaip duomenys pasitelkiami rinkodaros turinio kūrimui, konferencijoje pasakos Jungtinės Karalystės Turinio rinkodaros asociacijos atstovas Rob John. Anot eksperto, specialistai turi išmanyti, kokius duomenis reikia naudoti, norint sukurti stiprų turinį, ir kaip pamatuoti duomenimis pagrįstos turinio rinkodaros efektyvumą. Pranešėjas apžvelgs, kaip turinio rinkodara pasikeitė per pastaruosius kelerius metus ir kokia jai prognozuojama ateitis.

Niekas nėra turėjęs tiek daug duomenų apie mus, kiek dabar turi „Google“, pranešime žiniasklaidai teigia Jungtinės Karalystės paieškos rinkodaros agentūros „Receptional“ vadovas Justin Deaville. Iš mūsų mobiliųjų įrenginių surinkti duomenys suteikia galimybę „Google“ žinoti, kas mes esame, kur esame, ką žiūrime internete ir ką perkame. Pasak eksperto, rinkodaros ir reklamos specialistai neišnaudoja šios informacijos visa apimtimi. Kaip „Google“ duomenis efektyviai panaudoti tobulinant rinkodaros veiksmus, J. Deaville pristatys konferencijoje „E. virusas 2019“.

Rinkodaros specialistai supranta, kad duomenis reikia rinkti ir panaudoti veiksmų planavimui, tačiau nežino kaip, sako reklamos planavimo agentūros „iProspect“ Verslo plėtros ir strategijos vadovas Igor Voičenica. Pasak jo, dažnam rinkodaros atstovui trūksta žinių ir kompetencijos, kaip tinkamai panaudoti turimus duomenis. Pranešėjas konferencijoje aptars, kokius duomenis rinkti ir naudoti, o kokius ignoruoti, kaip planuoti reklamos veiksmus pasinaudojant turimais duomenimis, taip pat kaip tinkamai interpretuoti rezultatus.

Socialinis tinklas „Facebook“ geriau pažįsta klientus nei pačios įmonės – prekių ar paslaugų pardavėjos, teigia skaitmeninės rinkodaros specialistas Daugvinas Liberis. Anot jo, „Facebook“ yra puiki priemonė ištestuoti įvairius komunikacijos elementus – tekstus, vizualinius sprendimus ir net patį tinklalapį. Todėl rinkodaros specialistai turėtų išnaudoti „Facebook“ kaip testavimo įrankio galimybes kasdienės komunikacijos pagerinimui.

Lietuvos įmonės jau praktiškai taiko duomenų analitiką tokiems tikslams kaip rinkodaros veiksmų automatizavimas, klientų elgesio prognozavimas, žinučių ir kanalų testavimas. Draudimo bendrovės „Gjensidige“ patirtį konferencijoje „E. virusas 2019“ pristatys Rinkodaros departamento vyresnysis analitikas Gražvydas Judickas.

Duomenimis pagrįstos rinkodaros principus galima taikyti ir „verslas-verslui“ (B2B) sektoriuje. B2B verslo rinkodaros agentūros „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius pripažįsta, kad B2B rinkodaros pagrindiniai veiklos rodikliai (KPI) praktiškai retai apčiuopiami konkrečiais skaičiais ir nauda verslui. Tačiau B2B ir didelio įsitraukimo pirkimuose vis tik įmanoma leisti skaičiams diktuoti sprendimus. Pasak specialisto, skaičiai turi parodyti, kur „nubyra“ potencialūs klientai, ir padėti kurti rinkodaros efektyvumą.

Didieji duomenys, dirbtinis intelektas, robotizacija – jau komunikacijos srities realybė. Kokia komunikacija yra efektyvi, o ją palydintys įrankiai išties vertingi prekės ženklams, konferencijoje „E. virusas 2019“ pasakos ryšių su visuomene kompanijos „Integrity PR“ vadovė Daiva Lialytė.

Tryliktoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2019“ vyks rugsėjo 19 d. Vilniuje. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje.

Apie Vilniaus konferencijų centrą

Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) nuo 2007 metų organizuoja verslo konferencijas ir seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.