Pasak festivalio pirmininko Philipo Thomaso, įteikti šį apdovanojimą J. Goodby ‘ui ir R. Silversteinui – didžiulė garbė.

„Šv. Marko liūtas – tai prestižinis apdovanojimas, kuris įteikiamas už viso gyvenimo nuopelnus kūrybos srityje. Jeffas Goodby‘as ir Richas Silversteinas padarė didžiulę įtaką savo darbais, be to, įkvėpė ir kitus žmones. Jų palikimas išties svarbus, todėl džiaugiamės galėdami įteikti šį apdovanojimą ir švęsti kartu su jais“, – kalba „Kanų liūtų“ pirmininkas P. Thomasas.

Sužinoję, kad per festivalį jiems bus įteiktas Šv. Marko liūto apdovanojimas, jiedu pirmiausia giria savo komandos narius.

„Žmonės, kurie dirbo ar vis dar dirba kompanijoje, pakeitė reklamos industriją. Dviese tiek nebūtume nuveikę. Žmogiškumas ir atlaidumas – vertybės, padariusios didžiausią įtaką mūsų įmonės sėkmei, leidusios nuveikti tikrai daug. Džiaugiamės idėjomis, kuriomis pasidalijome su pasauliu, taip pat ir draugystėmis, užsimezgusiomis per tiek metų“, – dėkoja J. Goodby‘as.

Jam antrina ir R. Silversteinas: „Tai nepaprasta garbė. Mes su Jeffu džiaugiamės galėdami įdarbinti daug talentingų žmonių, kurie ne tik nuolatos kuria, bet drauge nepamiršta, kaip svarbu palaikyti gerus santykius su kolegomis.“

Abu laureatai savo karjeras pradėjo nuo darbų žiniasklaidoje – J. Goodby‘as buvo reporteris, taip pat iliustravo žurnalus „The Boston Herald American“, „Time“ ir „Mother Jones“. R. Silversteinas dirbo kūrybos vadovu „Rolling Stone“ leidinyje.

Pradėję bendradarbiauti ir įkūrę reklamos įmonę „Goodby Silverstein & Partners“, dar 1983 m. laimėjo pirmąjį apdovanojimą kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“. Vėliau juos ir toliau lydėjo sėkmė – įvairios kampanijos, sukurtos krepšinio lygai NBA, įmonei „Nike“ bei kitoms, išplėšė pergales.

Šv. Marko liūto apdovanojimas jiems bus įteiktas birželio 21 d. kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“.