Naudodama debesų technologijomis pagrįstą „Google“ „Ads Data Hub“ sprendimą, „Kantar“ toliau galės matuoti „Youtube“ kampanijų efektyvumą, užtikrindama asmens duomenų saugumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Skaitmeninių kampanijų matavimas naudojant slapukus jau atgyvena savo dienas. Nepaisant to, mūsų tyrimai rodo, kad tik 40 proc. rinkodaros specialistų šiam etapui ruošiasi. Be trečiosios šalies slapukų ar pikselių, tampa sudėtinga sekti tokius aspektus kaip reklamos sinergija arba persidengimas skirtinguose kanaluose, kontroliuoti biudžeto efektyvumą ir investicijų grąžą“, – sakė Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos monitoringo vadovė.

„Ads Data Hub“ nenaudoja trečiųjų šalių slapukų ar pikselių. Sistema surenka agreguotus duomenis iš tokių platformų kaip „Google Ads“, „Youtube“ ir „Display & Video 360“, taip įvertindama reklamos efektyvumą skirtinguose įrenginiuose ar kanaluose bei programėlėse.

Pasak G. Juronienės, matuodami kampanijos efektyvumą, reklamdaviai teikia pirmenybę integruotiems įrankiams.

„Tyrimai rodo, kad trečiųjų šalių teikiamu matavimu yra pasitikima labiau nei atskiro leidėjo duomenimis (80 vs 42 proc.). Kantar „Media Reactions“ tyrimas rodo, kad kone du trečdaliai reklamdavių planuoja didinti online video turinio reklamų 2021 metais ir „Youtube“ yra viena iš populiariausių platformų. Šis bendras „Google“ ir „Kantar“ žingsnis palengvins reklamdaviams biudžetų ir kampanijų optimizavimą. Šiuo metu, kai epidemijos kontekste marketingo išlaidas trečdaliu apkarpė kone dvi iš trijų bendrovių, sekti efektyvumą ir pagrįsti rinkodaros biudžetus yra kaip niekad svarbu“ , – sakė G. Juronienė.

Ištestavus beta versiją, įrankis jau startavo JAV rinkoje, palaipsniui paslauga bus testuojama kitose šalyse, plečiant ją iki 15 rinkų. Partnerystė su „Google“ yra didesnio „Kantar“ projekto „Moonshot“ dalis, kurio tikslas apjungti daugumos leidėjų, media kanalų ir mobiliųjų programėlių duomenis, sukuriant naują skaitmeninių kampanijų efektyvumo matavimo sistemą iki išnykstant trečiosios šalies slapukams.

Ten, kur neįmanoma surinkti leidėjų duomenų (vadin. uždaruosiuose soduose), naudojamos patikimos metodikos, tikimybiniai skaičiavimai bei apklausos. Tokiu būdu gaunamas išsamus viso media tinklelio reklamos efektyvumo vaizdas. O būtent jo matymą 75 procentų didžiausių reklamdavių pernai įvardijo kaip didžiausią iššūkį.

Prisijungus „Google“, „Kantar“ grupės partnerių rate jau yra tokios platformos kaip „Pinterest“, „Snap“, „Spotify“, „Twitter“, sparčiai auganti reklamos žaidimuose platforma „Anzu“ ir kt. Iki šių metų pabaigos „Kantar“ planuoja į partnerių tinklą įtraukti per 250 pasaulio leidėjų, taip užtikrinant 95 proc. pasaulio reklamos rinkos stebėjimą.