Naujos KIKA kalėdinės kampanijos tikslas yra priminti, kad švenčių nusipelnė ne tik žmonės, bet ir naminiai augintiniai, kurie vien savo buvimu daugeliui mūsų suteikia begalę džiaugsmo, praskaidrina nuotaiką, o draugišką leteną ištiesia net ir sunkiausiomis akimirkomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Kasmet artėjant didžiosioms metų šventėms gyventojai skuba pasirūpinti šventinio stalo gėrybėmis ir dovanomis savo artimiesiems, tačiau ne visuomet prisimena ištikimiausius savo palydovus – augintinius, kurie nusipelnė ne ką mažiau dėmesio ir meilės. Juk šunys ar katės, žuvytės ar papūgos, veisliniai augintiniai ar globotiniai iš prieglaudos yra tikri šeimos nariai. Dėl to norėjome parodyti ir priminti, kad gyvūnai taip pat nori bei gali švęsti. „Miaulėdų“ ir „Aulėdų“ kampanija būtent ir yra raginimas šiemet per Kalėdas nepamiršti savo pūkuotų, gauruotų, plunksnuotų ar žvynuotų naminių augintinių“, – sako prekybos tinklo KIKA vadovė Lolita Bareikienė.

Šį raginimą ir reklamos kampanijos idėją perteikia režisieriaus Jono Trukano režisuotas bei reklamos agentūros „Truth“ sukurtas vaizdo klipas, kuriame užfiksuota, kaip įvairūs naminiai gyvūnai džiaugiasi specialiai jiems suruoštu ir šventiškai padengtu Kalėdiniu stalu. Ant jo – ne tik gyvūnams skirti gardumynai lėkštutėse bei specialus „kisielius“ ypatinguose dubenėliuose, bet ir kamuoliukai, kramtukai bei kiti žaislai ir augintiniams skirti šventiniai atributai. Gavę laisvę mėgautis šiomis jiems paruoštomis gėrybėmis gyvūnai atsidėkoja nesuvaidintu džiaugsmu ir smagiu šventiniu šurmuliu.

„Filmuodami vaizdo klipą augintiniams suteikėme laisvę lipti ant stalo, ragauti, kas patinka, šėlioti, griauti ir graužti, voliotis ar snausti pavalgius bei tiesiog būti savimi. Kai kuriems itin gerai išauklėtiems keturkojams tokia didelė laisvė iš pradžių netgi pasirodė keista, tačiau ir jie galiausiai atsipalaidavo. Prieš filmavimą netgi atlikome gyvūnų „nuotaikos“ testą – žiūrėjome, ar visi gali draugiškai būti vienoje patalpoje, ar niekas nesipyksta, ar visi kartu jaučiasi patogiai. Gera gyvūnų savijauta nuo pat pradžių buvo svarbiausias prioritetas“, – pažymi reklamos agentūros „Truth“ kūrybos vadovė Evelina Vanagė.

Savo ruožtu L. Bareikienė pažymi, kad į kalėdinę kampaniją stengtasi įtraukti kuo įvairesnių gyvūnų, nes smagios šventės nusipelnė visi augintiniai. Dėl to vaizdo klipo filmavime sudalyvavo nuo veislinių parodų čempionų iki naminių širdžių čempionų ir įvairaus dydžio bei plauko gyvūnėlių. Visiems jiems atsirado vietos prie šventinio stalo.

Išvysti, kaip gyvūnai švenčia „Miaulėdas“ ir „Aulėdas“, ir pasisemti šventinės nuotaikos bei idėjų, kaip švenčių proga pradžiuginti savo augintinius, galima jau nuo šiandien.