McDonald`s“ savo gerbėjus kviečia išreikšti savo meilę sumuštiniams „Big Mac“. Socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalinę mintimis, kodėl jie myli šį sumuštinį ir pridėję žymą #BlingMacContest jie gali laimėti įspūdingą žiedą. Na, galbūt ne kiekvienam patiks žiedas, panašus į sumuštinį, tačiau brangiųjų metalų su deimantais žiedas vertinamas 12500 JAV dolerių, tad gal ir verta išmėginti laimę...

Dviprasmiškai vertinamas „Hooters“ barų tinklas lankytojus Jungtinėse Amerikos Valstijose žada pavaišinti vištienos sparneliais, jei jie atsineš ir sudegins savo buvusios antrosios pusės nuotrauką.

Lietuviai juvelyrikos kūrėjai „Veimoti Jewellery“ savo sekėjams „Instagram“ siūlo papasakoti, kaip jie palepina save, pažymėti du draugus, žymą #veimottiValentines, o konkurso nugalėtojams žadą padovanoti išsirinktą juvelyrikos darbą.

Turbūt plačiausiai Lietuvoje nuskambėjo degalinės EMSI reklaminės žinutės. „Kol studentas gyvas bus, seksas niekad nepražus“, – tokį eiliuotą sveikinimą išplatino degalinių tinklas, pridėdamas, kad šventės proga prezervatyvams taiko 50 proc. nuolaidą.