Savo „Facebook“ paskyroje naudokite tik tikrą vardą ir pavardę

Norint pradėti naudotis „Facebook Business“ funkcijomis, pirmiausia turėsite prijungti savo asmeninę paskyrą. Šiame etape yra labai svarbu naudoti savo tikrą vardą ir pavardę – jei jūsų „Facebook Ads“ puslapis bus užblokuotas, lengviausiai situaciją išspręsti padės tapatybės patvirtinimas. Blokavimo atveju, „Meta“ atstovas gali paprašyti atsiųsti oficialaus dokumento (asmens tapatybės kortelė, pasas, įmonės registracijos dokumentai) kopiją

Tad, jeigu verslo paskyros administratoriaus asmeninio profilio vardas yra „Angelė Gelinis Nagų Lakavimas“ arba „Jonas Laisvo Oro Direktorius“, savo tapatybės įrodyti negalėsite ir prarasite prieigą prie „Meta“ paslaugų.

Atidžiai susipažinkite su taisyklėmis

Kaip įprasta visur, taip ir pradedant naudotis „Facebook Ads“ funkcija – labai svarbu susipažinti su taisyklėmis (angl. Advertising Policies). Vienas iš svarbiausių aspektų, į kurį reikėtų atkreipti dėmesį – teisingos reklamos kategorijos pasirinkimas, ypač, kai yra kalbama visuomenei jautriomis ar specialių žymų reikalaujančiomis temomis. Keletas aktualių tokių temų pavyzdžių yra kalbėjimas politinėmis temomis, darbo paieškų pasiūlymai.

Skaitydami taisykles, rasite ir kitos sau naudingos informacijos – kaip vyksta reklamų patvirtinimo procesas, ką daryti, jei jūsų reklamos nepatvirtina ir kokio turinio geriau nenaudoti. Minėtas taisykles galite rasti šioje nuorodoje.

„False positive“ – kai taisyklių laikymasis neišgelbėja

Jeigu aktyviai vykdote komunikaciją ir perkate reklamą, tikėtina, kad buvote bent kartą susidūrę su „false positive“ blokavimu. Tai įvyksta, kai prekės ženklas atidžiai laikosi „Meta“ reklamos ir turinio taisyklių, tačiau visvien gauna įspėjimą arba prieigos užblokavimą dėl išleisto turinio ir reklamos.

Susidūrus su „false positive“ blokavimu, vertėtų visų pirma retrospektyviai patikrinti komunikaciją (tiek įrašus, tiek leistas reklamas), vykdytą iki gauto įspėjimo ir įsitikinti, kad turinys tikrai atitinka „Meta“ taisykles. Įsitikinę galite susisiekti su „Meta“ tiesiogiai ir prašyti atnaujinti prieigą prie paskyros. Jei tvarkingai įvykdysite šį procesą, po draugiško pokalbio su „Meta“ atstovu jūsų prieiga turėtų būti grąžinta.

Darius Gerulis

Saugi prisijungimo informacija

Dažnai girdima informacija, kaip svarbu yra naudoti sudėtingus ar net kompiuterio sugeneruotus slaptažodžius. Taip pat – nenaudoti vienodų slaptažodžių įvairiose platformose. Dar vienas svarbus būdas, norint apsaugoti savo platformą nuo nepageidaujamų prisijungimų – dviejų faktorių autentifikacija (angl. Multi-factor authentication). Naudojant šią funkciją ir norint kur nors prisijungti, reikės ne tik įvesti savo įprastą slaptažodį, bet ir dar kartą jį patvirtinti, pavyzdžiui, mobilaus telefono pagalba.

Tiesa, „Meta“ ir patys stipriai skatina šį autentifikavimo būdą. Norint užtikrinti saugumą buvo įdiegta funkcija, su kuria puslapį valdantis asmuo gali kitiems išsiųsti užklausą, nurodančią įsijungti dviejų faktorių autentifikaciją.

Naudokitės atidžiai ir užtikrintai

Ne visus „Facebook“ vykdomus veiksmus gali paaiškinti net ir profesionalūs rinkodaros specialistai. Norint išvengti jūsų „Facebook Ads“ paskyros pašalinimo, reikėtų elgtis atsargiai, nerizikuoti dalinantis taisyklių neatitinkančiu turiniu. Būkite atidūs ir tokiais atvejais, kai „Facebook“ atsisako patvirtinti jūsų reklamą – nebandykite modifikuoti to paties įrašo ir vėl bandyti gauti patvirtinimą.

„Business Manager“ naudojantys verslai, susidūrę su netikėta situacija, gali bandyti susisiekti tiesiogiai su „Meta“.

Svarbi ir prekės ženklo komunikacijos praeitis

Viena iš priežasčių, dėl kurių galite prarasti prieigą prie „Meta“ platformos, gali būti anksčiau įmonėje dirbę asmenys, blokavimo metu vis dar priskirti administratoriaus teisėmis prie paskyros valdytojų. Jeigu šių asmenų komunikacija yra gavusi įspėjimų (pavyzdžiui, dėl parašyto neapykantą skatinančio komentaro yra sulaukę Report paspaudimų iš kitų tinklo vartotojų), su šiais asmenimis iškart gali būti siejama įmonės paskyra ir prieiga prie jos.

Reikėtų reguliariai patikrinti prie „Meta“ paskyros prijungtų asmenis bei jų administravimo teises, ypač, kai tokie asmenys jau nebedirba kartu su jūsų prekės ženklu. Pagrindinis paskyros administratorius turi teisę pašalinti bet kurį asmenį iš įmonės paskyros, ją apsaugodamas.

Kartais ir tvarkingiausiems fortūna nesišypso

Net jei ir laikysitės visų „Meta“ turinio ir reklamos taisyklių, gali būti, jog neišvengsite asmens paskyros, reklamos, ar kitų prieigų blokavimo. Verta prisiminti, kad pasaulyje „Meta“ vartotojų yra beveik 4 milijardai, tad kiekvienam vartotojui suteiktiaukščiausios kokybės aptarnavimą, atsakymus ir atidžiai išnagrinėti situacijas gali būti tikrai sudėtinga.

Daugiau aktualių socialinių medijų valdymo patarimų ir informacijos galėsite sužinoti pirmojoje Lietuvoje, „Venudu“ marketingo mokymų platformos organizuojamoje, „Social Media Managers’ Day“ konferencijoje. Joje net 15+ mūsų šalies socialinių medijų specialistų dalinsis savo patirtimi ir įžvalgomis.

„Social Media Managers’ Day“ konferencija vyks spalio 12 d. Vilniuje. Daugiau informacijos bei išankstinė registracija čia.