Daugelis praleidžia svarbią dalį

R. Molis pabrėžė – tai, kokie sprendimai priimami ir kaip tai daroma, dirbant su B2B ir B2C (verslas, orientuotas į galutinius vartotojus – red. pastaba), labai skiriasi, tad reikia suprasti, kaip galima daryti tam įtaką.

Pasak jo, B2B pirkimo procesas susideda iš keturių dalių. „Viskas prasideda nuo problemos identifikacijos, jos suradimo, nes žmonės dažniausiai nežino, kad turi problemą, kol apie ją neišgirsta“, – sakė pranešėjas.

Tada, kai žmonės supranta turintys problemą, prasideda paieškos, ką galima padaryti, ką įsigyti: „Kai pamatome, kad yra galimybės išspręsti tam tikrą problemą, pradedame rinktis duomenis ir susirenkame tą reikalavimų sąrašą, kas tai bebūtų. Ir tik tada mes prieiname prie pasirinkimų tiekėjo“.

Visgi, jo nuomone, didžiausia problema, kad dažnai susifokusuojama į paskutinę dalį, tiekėjų pasirinkimą, o kiti dalykai pamirštami.