„Mes dirbome prie Tado Vidmanto naujo filmo, aš ten dirbau dailininku, o salonas buvo viena iš lokacijų, ar nuomota, ar kažkaip kitaip derinta. Kadangi aš esu samdomas darbuotojas tam filmui, atvykau dirbti savo darbo, ir mes su filmavimo grupe pasidarėme „selfių“ ir tuo metu mus kažkas nufotografavo, ar iš savininkų, ar iš administratorių. Ir viskas, o šiandien pamačiau tą reklamą“, - pasakojo R. Kalinkinas.

Vertindamas šią situaciją jis svarstė, kad žmonės, matyt, tiesiog nežino, kaip teisingai naudotis socialinėmis medijomis. Vos pasirodžius jo viešam įrašui su juo visgi susisiekė įmonė, su kuria buvo dirbta filmuojant, ir pranešė suderinusi, kad įrašas bus išimtas. „Mes savo ruožtu, kai užtinkame netinkamą vardo naudojimą, išsiunčiame sąskaitą faktūrą ir viskas“, - sakė jis.

Salono „Fish SPA“ direktorė Laura Bakanova, paklausta, kaip įvyko šis nesusipratimas, teigė pirmąkart išgirdusi apie šią situaciją ir nemananti, kad čia yra kažkas blogo: ji buvo įsitikinusi, kad filmavimo grupė leido naudoti jų reikmėms filmavimo metu padarytas nuotraukas, kuriose yra ir daugiau įžymybių. Be to, ji pridūrė šią nuotrauką naudojusi tik feisbukui ir daugiau niekur. Pastebėjus, kad feisbukas irgi yra reklamai naudojamas kanalas, kaip ir visi kiti, ji užtikrino išsiaiškinsianti situaciją.

Tačiau filmavimą vykdžiusios įmonės „Vabalo filmai“ atstovai pateikia kitokią versiją. Pasak jų, galbūt ir be direktorės žinios, bet kiti salono atstovai susisiekė su dizaineriu, jo atsiprašė ir pašalino nuotrauką.

„Tiesiog „Fish Spa“ naiviai pasižiūrėjo į reklamos opcijas. Mes buvome susitarę, kad jie skelbs nuotraukas iš filmų kino teatruose. Jų paskelbtos nuotraukos yra iš filmavimo aikštelės, kur Robertas Kalinkinas dirba dailininku, o salonas komentare to aiškiai neparašė. Tai viena, o antras dalykas, kad tos nuotraukos turėjo išeiti tik filmui pasirodžius, kad klientai galėtų susieti, iš kur tos nuotraukos, ir kad Robertas nėra jų reklaminis veidas. Bet aš kalbėjau su „Fish Spa“, nemanau, kad tai specialus piktybinis būdas pasinaudoti, tiesiog jie pasižiūrėjo naiviai, nes neturi komunikacijos įgūdžių. Žinomo žmogaus atvaizdo naudojimas specifinis, daug reikalų reikalaujantis procesas: kai kurios kompanijos žino taisykles, kaip žaisti, kai kurios žiūri per paprastai, bet džiaugiuosi, kad šioje srityje tobulėjame, nors nesusipratimų, kaip matome, dar pasitaiko“, - komentavo „Vabalo filmai“ prodiuserė Ieva Misiulaitytė.