„Šiandien sporto ir sveikatingumo sektorius, negalėdamas veikti nuo 2020 m. lapkričio 7 d. (net 6 mėnesius), svyruoja ant bankroto ribos – uždaromi sporto klubai, atleidžiami sporto ir sveikatingumo treneriai. Pagalbos paketas sporto sektoriui kelia juoką – jo nėra arba net nepakanka patalpų nuomos išlaidoms padengti. Ką daryti? Šiandien jaučiamės taip, lyg valdžiai būtų kur kas svarbiau įtvirtinti nutarimus dėl tradicinės šeimos sampratos pakeitimo, sunkiai protu suvokiamų lyčių keitimo klausimų ir kitų keistų sprendimų, nei užtikrinti sporto ir sveikatingumo paslaugų prieinamumą“, – pranešime, lydinčiame išplatintą klipą, skelbia sporto klubo atstovai.

Komunikacijos ekspertas A. Katauskas, paklaustas, kaip vertina Seimo nario pasirodymą tokiame kontekste, pirmiausia pabrėžė, kad dažniausiai diskutuojant, kas galima ar ne Seimo nariui, pagal nutylėjimą negalvojama, kad tas Seimo narys yra Petras Gražulis.

„Čia reikia iš dviejų pusių šnekėti. Pirmas klausimas, ar jis gavo kažkokį atlygį, ar jam tiesiog davė pašokinėti ir jis laimingas. Visgi jis yra Seimo narys ir, turint omenyje, kad yra konkretūs prekės ženklai, vadinkime kaip norime, ar tai yra socialinė reklama, kažkokie socialiniai, visuomenei svarbūs dalykai, vis tiek tai yra reklama“, – sakė A. Katauskas.

„Kalbant apie Petrą Gražulį, tai tikrai nėra pats bjauriausias ar įdomiausias dalykas, kurį jis yra padaręs gyvenime. Bet aš manau, kad dabar turbūt įdomiausias klausimas liečia prekinius ženklus. Turbūt sunkiai galime tikėtis labai didelių, stiprių prekės ženklų, kad jie žaistų tokius žaidimus kaip čia, kur sporto klubas daro tam tikrus dalykus, kad atkreiptų dėmesį. Taip, tai kad mes kalbamės apie tai, jau reiškia, kad jų pagalvotas dalykas yra pasiektas, sklaida bus didžiulė, matomumas didžiulis, apie tai kalbės visi – juk čia Seimo narys, patapęs eiliniu juokdariu, iš kurio galima daryti šou ir su kuriuo galima pritraukti dėmesį“, – komentavo ekspertas.

„Dėl pačios dainos ir panašių dalykų, turint omenyje visas batalijas, kurios buvo visai neseniai kalbant dėl Žmogaus teisių komiteto ir panašiai, tai yra akivaizdi provokacija, kuriai nori nenori mes vis tiek pasimausime, mes vis tiek apie tai kalbėsime, kad ir kaip bebūtų šlykštu. Bet, mano nuomone, tai yra tas atvejis, kai negalvojama nei apie reputaciją, nei prekinio ženklo nei dar ko nors – apie Petro Gražulio reputaciją turbūt daug metų ne visai vieta ir laikas kalbėti. Manau, normalūs žmonės supranta, apie ką kalba, o kad Petras Gražulis jau patapęs pajuokos objektu, klounu, iš kurio galima daryti tam tikrus dalykus ir tai daroma sistemingai – nieko naujo“, – sakė A. Katauskas.

„Man sunkiai suvokiama, kad net pats smulkiausias verslas galėtų eiti į komunikaciją, bet galbūt kažkam faina, nes gaus daug like ir share, kas man lyg primena daug garso ir šviesų. Bet tada galite tiesiog nuogi prabėgti Gedimino prospektu ir bus tas pats, irgi gausite daug dėmesio“, – lygino komunikacijos ekspertas.

Su pačiu P. Gražuliu susisiekti nepavyko.