Pasak AGCM, JAV socialinių tinklų milžinė netinkamai informuoja vartotojus apie tai, kaip komerciniams tikslams yra renkami ir naudojami jų asmens duomenys.

2018 m. AGCM jau buvo skyrusi „Facebook“ 5 mln. baudą dėl neteisėtų duomenų apsaugos praktikų ir įpareigojo bendrovę imtis veiksmų, kad tai nepasikartotų.

Trečiadienio bauda skirta už tuos pačius pažeidimus, nes „Facebook“ nepaisė reikalavimo pakeisti duomenų apsaugos praktikas.

Nors „Facebook“ socialiniai tinklai nebereklamuojami kaip nemokama paslauga, „nėra pateikiama aiški informacija apie vartotojų duomenų komerciniams tikslams rinkimą ir naudojimą“, sakoma AGCM pranešime.

„Tai yra informacija, kurios vartotojui reikia, kad jis apsispręstų, ar prisijungti prie paslaugos. Atsižvelgiant į vartotojo „Facebook“ teikiamų duomenų ekonominę naudą, jie atitinka mokėjimą už naudojimąsi paslauga“, – teigia konkurencijos tarnyba.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)