„Vasaros laikotarpį marketingistai dažnai išnaudoja savo veiksmų efektyvumo įsivertinimui, naujų idėjų generavimui, technologijų išbandymui ir kūrybinių sprendimų paieškai. O gerų sumanymų dažniausiai kyla tada, kai gyvai pamatai ir pajauti aplinką, kurioje gali integruoti savo prekės ženklus“, – pranešime žiniasklaidai cituojama LiMA plėtros vadovė Ugnė Kasperavičiūtė, kuri kartu su LiMA nariais Vilniaus oro uoste tyrinėjo naujų reklaminių plotų galimybes.

Svarstant reklamai tinkamas erdves marketingo profesionalams svarbu atkreipti dėmesį į reklamos pasiekiamumą. Kai prekės ženklui reikia plataus matomumo, tuomet ieškoma vietų, kuriose juda dideli srautai.

Viena iš tokių vietų yra Vilniaus oro uostas, kur šiemet prognozuojamas bendras 4,3 mln. keleivių srautas. Atitinkamai, Kaune prognozuojama 1,2 mln., o Palangoje – 290 tūkst. keleivių. Lietuvos oro uostai skaičiuoja, kad pusė srauto tenka į Lietuvą atvykstantiems asmenims, pusė – išvykstantiems. Tris tarptautinius oro uostus valdanti valstybės įmonė perspektyvoje iki 2025 metų yra užsibrėžusi įgyvendinti plėtrą, po kurios būtų galima aptarnauti 10 milijonų keleivių kasmet. Įgyvendinant plėtros projektus didelis dėmesys skiriamas technologijų pažangai, kuri apima ir didesnes reklamos bei prekės ženklų integracijos galimybes klientams.

LiMA ekskursijos

„Lietuvos oro uostai yra unikali vieta pristatyti ir parodyti save: nuo pirmojo žingsnio pro duris registracijos stalų link, iki VIP terminalo ir lanksčios keleivių galerijos (vadinamosios rankovės). Kiekviena erdvė turi savo privalumų ir vis kitokį santykį su keliaujančiais žmonėmis. Klientų patirtys rodo, kad kūrybiški sprendimai padeda prekės ženklams pasiekti tiek bendrą srautą, tiek atskirus auditorijos segmentus“, – dalijasi Gerda Ivaškevičienė, Lietuvos oro uostų pardavimo vadovė, reklamos oro uostuose galimybes LiMA nariams pristačiusi specialios ekskursijos metu. Anot jos, viena iš šių metų naujovių yra prekės ženklų integracija laukimo salėse prie įlaipinimo vartų – siūlomas ypatingas lankstumas formuojant ir apipavidalinant pagrindines erdves, kuriose keleiviai prieš skrydį praleidžia daugiausiai laiko.

G. Ivaškevičienė pateikė pavyzdžių ir papasakojo istorijų, kaip oro uosto salėje atsirado vėliavos su „Makaliaus“ prekės ženklo reklama, kokias asociacijas kuria „Ignitis“ prekės ženklas įrenginių įkrovimo stotelėse, kokią naudą iš reklamos plotų gavo sanatorijos, koncertų ir renginių organizatoriai ar net darbdavio komunikacijos kampanijos. Anot G. Ivaškevičienės, prekės ženklų integracijai Lietuvos oro uostų aplinkoje dar apstu erdvių: galbūt vieniems tiks pasiūlymas atsidurti dideliame ekrane, kiti norės savo prekės ženklą matyti vaikų žaidimų erdvėje, treti – Vilniaus oro uosto VIP terminale.

Lietuvos oro uostų pardavimo vadovės pasakojimą gerąja savo patirtimi papildė bendrovės „Narbutas“ direktorė Sigita Černiūtė–Paulauskienė, kuri pasidalino įžvalgomis apie Vilniaus oro uoste įkurto „Narbuto“ Verslo klubo naudą prekės ženklo įvaizdžiui ir žinomumui.

Pasak LiMA plėtros vadovės Ugnės Kasperavičiūtės, marketingo profesionalams vizitas leido pažvelgti į oro uostą visiškai kitu kampu, nei įprasta jį matyti skubant į savo reisą.