Trumpame dokumentiniame video, kurį sukūrė agentūra „W+K New York”, pasakojama, kaip uraganas paveikė salos gyventojų gyvenimą. Net mokyklose ir ligoninėse buvo pasišviečiama tik žibintuvėliais, ir baterijos tapo vieninteliu būdu gauti reikalingą energiją. Tarp video pasakojimų herojų – tėvai, kurių kūdikiui, sergančiam plaučių uždegimu, buvo būtina gauti energijos respiratoriui. Kita mama buvo sunerimusi dėl to, kaip jos vaikas kenčia nuo nepakeliamo karščio.

Visgi, istorija baigiama pasakoti optimistiška gaida: į salą atvykę „Duracell“ atstovai išdalina daugybę baterijų, o jos gyventojai pasakoja apie svarbiausią savo charakterio principą. Kad ir kas nutiktų, jie visada stengiasi judėti į priekį. Kaip rašo portalas „Adweek“, šios kampanijos, kuri truko penkias savaites, metu, „Duracell“ išdalino apie 2,5 milijonus baterijų.