Reklamos mokykla „The Atomic Garden“ jau ne vienerius metus gerai žinoma dėl savo Reklamos kūrybos kurso, kurio tikslas – padedant geriausiems šios srities profesionalams sukurti asmeninį reklamos darbų portfolio, pagrindinį reikalavimą siekiant įsidarbinti kūrybinėje reklamos agentūroje.

Šalia šio bei kitų mokykloje dėstomų kursų, du kartus per metus „The Atomic Garden“ organizuoja kūrybinį maratoną „Creative Brief Contest“. Šio nekomercinio renginio metu mokyklos atstovai kartu su partneriais išsikelia visuomenei aktualią problemą ir kartu su dalyviais bando ją išspręsti. Šiais metais konkurso dalyviams užduotį formuoja mentorystės bei technologijų turinio programa „Women Go Tech“, burianti virš 12 000 „tech“ srities narių bendruomenę Lietuvoje ir Latvijoje.

Creative Brief Contest

Jaunieji talentai, padedami reklamos profesionalų, ieškos kūrybinio sprendimo reklamos kampanijai, skirtai keisti rinkoje nusistovėjusius stereotipus ir paskatinti moteris atrasti karjeros kelią „tech“ srityje. Juos konsultuos garsiausi ir tituluočiausi Lietuvos reklamos vilkai, savo patirtimi besidalijantys ir reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“.

„Šis maratonas – tai tarsi į 4 dienas suspausta Reklamos kūrybos kurso versija. Pirmoji diena yra skirta teorijai – dalyviai klauso paskaitų, pranešimų ir kūrybinės užduoties pristatymo. Antrą ir trečią dieną, konsultuojami tokių mentorių kaip NEW! kūrybos vadovė Aistė Jūrė, MARIOS kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė, Not Perfect Vilnius kūrybos vadovas Marius Lukošius, Clinic 212 vykdantysis kūrybos vadovas Mantas Velykis, dalyviai praktiškai darbuosis prie savo idėjų, kurias pristatys ketvirtąją dieną. Geriausia idėja bus apdovanota 7700 eurų stipendija dviems Reklamos kūrybos kursui.“ – apie „Creative Brief Contest“ pasakoja „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.

Creative Brief Contest

Šiemet pirmąją kūrybinio maratono dieną bus galima stebėti gyvai – „Telia“ „Delfi“ žiūrovams dovanoja transliaciją, kurios metu pranešimus apie reklamą ir kūrybiškumą skaitys Milk kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, Bechtle & Milzarajs partneris, kūrybos vadovas, Reklamos kūrybos kurso vadovas Antonio Bechtle, prekės ženklų strategė, kūrybinių tekstų rašytoja, Danijos medijų ir žurnalistikos mokyklos dėstytoja Clare McNally ir DDB Vilnius kūrybos vadovas Arnas Aukštikalnis. „Pranešimų temos intriguoja – nuo klausimo, ar visgi reklama gali išspręsti socialines problemas iki mąstymo kamasutros“, – plačiau komentuoja mokyklos vadovas Aivaras.

Visus pranešimus išgirsti bus galima jau šį pirmadienį, rugpjūčio 17 d., nuo 13 val.