Tai, kad žmogus yra užsiregistravęs kuriame nors socialiniame tinkle, dar nereiškia, kad jis juo iš tiesų naudojasi. Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ atliktas 2018 metų e-komercijos tyrimas parodė, kokia iš tiesų yra naudojimosi socialiniais tinklais situacija Lietuvoje.

Lietuvos interneto vartotojų teigimu, socialinis tinklas, kuriame yra mažiausiai nenaudojamų asmeninių profilių yra „Facebook“. Daugiausia sukurtų, bet nenaudojamų profilių yra „Twitter“, „Linkedin“, „WhatsApp“, „Pinterest“, „Snapchat“, „Viber“ ir „Tumblr“ tinkluose. Daugiausia aktyvių anketų Lietuvos internautai turi „Facebook“, „Youtube“ ir „Instagram“ socialiniuose tinkluose, o mažiausiai aktyvių anketų mūsų šalies gyventojai yra sukūrę „Twitter“ ir „Tumblr“ platformose.

Palyginus Lietuvos interneto vartotojus, kurie turi savo asmeninius profilius socialiniuose tinkluose ir jų amžių, pastebimas jaunųjų internautų indėlis beveik visose platformose.

Atliekant tyrimą buvo apklausti 3633 respondentai 15-74 metų amžiaus grupėje. Tyrimas atliktas 2018 m. spalio 19-lapkričio 5 dienomis ir atspindi praėjusių metų situaciją.

M360
Gemius


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją