Išmanioji navigacija „Waze“ vadinama didžiausiu pasaulyje vairuotojų socialiniu tinklu. Ji leidžia realiu laiku matyti visą kelyje reikalingą informaciją, dalintis savo pastebėjimais su kitais ir taip kelionės tikslą pasiekti kaip įmanoma greičiau, išvengiant neplanuotų sustojimų, pavyzdžiui, spūstyse.

„Į „Waze“ žengėme norėdami būti kuo arčiau savo klientų ir dalintis informacija jiems esant kelyje – būtent tada, kai ji yra labiausiai aktuali. Socialinėje navigacijoje patalpintą reklamą galima vadinti praktiniu gidu vairuotojams – jie gali matyti ne tik artimiausią tinklo degalinę, kelią iki jos, vykdomas akcijas, bet ir dalintis informacija su kitais“, – pranešime žiniasklaidai sako „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos vadovas Audrius Miežys.

„Neste Lietuva“ skaičiuoja, kad tokia informacinio pobūdžio reklama šį mėnesį jau padėjo pasiekti daugiau kaip 50 proc. išmaniosios navigacijos „Waze“ vartotojų Lietuvoje.

Bendrovės „Omnicom Media Group Lietuva“ skaitmeninės rinkodaros verslo vystymo vadovas Aurimas Paulius Girčys pastebi, kad tarp vairuotojų sparčiai populiarėjanti socialinė navigacija suteikia galimybę degalinių tinklui būti dar labiau pastebimam kelyje ir pasiūlyti sprendimą situacijai, apie kurią vairuotojas dar nespėjo pagalvoti.

„Dar vienas buvimo „Waze“ privalumas – realiu laiku programėlę naudojantys įsitraukę vartotojai, kurie verslo įmonių pateikiamą informaciją papildo savo pastebėjimais ir taip ją padaro dar aktualesnę. Jau dabar pastebime didelį kitų bendrovių susidomėjimą socialinės navigacijos galimybėmis. Tai leidžia prognozuoti, kad ateityje „Waze“ reklamos galimybes atras vis daugiau lietuviškų kompanijų“, – sako A. P. Girčys.