Vidinės komunikacijos kategorijoje trečioji vieta atiteko Lietuvos transporto saugos administracijai už kampaniją „Renkuosi elgtis sąžiningai“.

Korporatyvinės atsakomybės ir tvarumo kategorijoje pirmoji vieta skirta „Swedbank“ kampanijai Lietuvoje „Mokonomika“. Už šią kampaniją taip pat skirta trečiosios vietos apdovanojimas renginio viešjų ryšių kategorijoje ir antroji vieta specialioje kategorijoje verslui, už veiksmus, susijusius su kova su pandemija. Šio projekto informacinis partneris buvo portalas Delfi.lt.

„Šis „Mokonomikos“ įvertinimas yra bendras mokytojų, moksleivių, tėvų ir renginio organizatorių bei partnerių laimėjimas. Mūsų atliktas tyrimas atskleidė, kad mokytojų darbo krūvis karantino metu smarkiai išaugo, nuotolinėms pamokoms jiems teko skirti daugiau laiko, o moksleiviai pageidavo prasmingo ir įtraukiančio turinio. Ši nuotolinė pamoka prisidėjo prie šių iššūkių sprendimo“, – sako „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas.

Šių metų sausio 21 d. įvykusi pamoka pritraukė apie 225 tūkst. moksleivių ir mokytojų, kurie per nuotolį stebėjo pranešėjų parengtas pamokas asmeninių finansų, tvarumo, pilietiškumo bei kitomis temomis.

Trijų valandų transliacijos metu buvo parodytos 24 pamokos, pritaikytos trims amžiaus grupėms. Renginį pristatė vedėjai moksleiviai Rokas ir Fausta bei Rolandas Mackevičius, kurie, būdami atskirose patalpose, pasitelkus techninius sprendimus atsidūrė vienoje virtualioje scenoje ir drauge atliko muzikinį kūrinį.

„Mokonomika“ buvo įgyvendinta su komunikacijos agentūra „Bosanova“ ir renginių organizavimo agentūra „Correctus“.

Ši nuotolinė pamoka prisidėjo prie UNICEF ir UNESCO rengiamos „Didžiausios pamokos pasaulyje“, kurios tikslas kurti inovatyvias švietimo priemones, įgyvendinant Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus.

„Mokonomika“ taip pat davė startą „Swedbank“ Finansų laboratorijos 200 nuotolinių pamokų ciklui. Šia iniciatyva siekiama padėti įvairaus amžiaus vaikams ir jaunuoliams susipažinti su pagrindinėmis ekonomikos bei asmeninių finansų valdymo temomis. Pamokos simboliškai pažymėjo ir 200 metų „Swedbank“ įkūrimo sukaktį.

Tarptautinės komunikacijos kategorijoje antroji vieta skirta „Havas Creative“ už kibernetinio saugumo kampaniją „Sukčių pinklės“, kurtą SEB bankui. Už šią kampaniją taip pat skirta antroji vieta krizių valdymo kategorijoje. Agentūra „Havas Creative“ už šios kampanijos sukūrimą ir įgyvendinimą Latvijoje taip pat buvo apdovanota trečia vieta integruotos komunikacijos kategorijoje.

Darbdavio įvaizdžio kategorijoje trečioji vieta skirta agentūrai „Bosanova“„Hostinger“ vienos dienos darbdavio įvaizdžio kampaniją.

Lietuvos metų agentūra paskelbta „Havas Creative“.

„Labiausiai didžiuojuosi ne tik mūsų agentūros pripažinimu, bet tuo, kad yra pastebimos ir įvertinamos kampanijos, kurios yra iš tikrųjų prasmingos, vertingos ir prisideda prie visuomenės problemų sprendimų. SEB „Sukčių pinklių„ kampanija, kurios tikslas buvo edukuoti žmones apie internete tykančias grėsmes buvo „shortlistinta“ trijose kategorijose ir visose iškovojo prizines pozicijas. Todėl gera žinoti, kad kampanija yra ne tik fantastiškai sėkminga, bet ir apdovanota“, – sakė „Havas Creative“ vadovas Arijus Žakas.

Arijus Žakas

„Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ – svarbiausias komunikacijos renginys Baltijos jūros regione ir kaimyninėse šalyse, vykstantis daugiau nei 10 metų. Šiais metais apdovanojimų dalyviai varžėsi 18-oje kategorijų, kuriose buvo pateikta virš 170 paraiškų.