Finale varžėsi du Vilniaus projektai

Ketvirtadienį Londone vykusioje „City Nation Place Awards 2023“ apdovanojimų ceremonijoje geriausio ekonominio vystymosi kategorijoje triumfavo partizaninė kampanija „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“. Pripažinimo miestas sulaukė ir su dar vienu projektu – sostinės rengtas 700 metų jubiliejus pateko tarp finalininkų geriausio metų prekės ženklo kategorijoje.

„Vilnių garsinantys projektai kasmet pelno įvairius apdovanojimus skirtingose pasaulio vietose. Šis triumfas mums tik įrodo, kad tarptautiniame kontekste Vilnius savo sprendimais ne tik neatsilieka nuo pažangiausių miestų, bet ir tampa jiems sektinu pavyzdžiu bei prikausto viso pasaulio reklamų entuziastų dėmesį. Nuosekliai dirbdami pasiekiame ne tik didesnį miesto žinomumą, bet didesnį užsieniečių susidomėjimą galimybėmis gyventi Vilniuje. Tokiomis priemonėmis neakivaizdžiai pildome „Vilniaus TechFusion“ ekosistemos talentų skaičių“, – sako Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Lina Šetikienė.

Lina Šetikienė

Minimalus biudžetas nesutrukdė būti įvertintiems

Praėjusių metų pabaigoje užsienio žiniasklaidai plačiai aptarinėjant didžiųjų technologijų įmonių darbuotojų atleidimus, „Go Vilnius“ savo socialiniuose tinkluose paskelbė provokuojančią žinutę: „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“, taip kviesdamas informacinių technologijų specialistus apsvarstyti galimybę darbo vietą perkelti į mūsų šalies sostinę. Pasak „Go Vilnius“ vadovės, įrašui sulaukus daugiau dėmesio, kampaniją buvo nuspręsta tęsti.

„Pamatę, kad reklaminė kampanija „Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“ sulaukia daug dėmesio socialiniuose tinkluose – perkėlėme ją į realybę. Londone, „King‘s Cross“ stoties rajone, kuriame įsikūręs kompanijos „Meta“ biuras, išplatinome plakatus su QR žinute, vedančia į „Vilnius TechFusion“ ekosistemos svetainę. Neturėjome didelio biudžeto brangiems lauko stendams, tad tiesiog ant sienų išklijavome apie 3 tūkst. plakatų. Ji sulaukė didelio dėmesio, o šiandien laimėjo ir geriausios komunikacijos strategijos apdovanojimą“, – pažymi Lina Šetikienė.

Jau devintą kartą rengtuose „City Nation Place Awards“ apdovanojimuose pagerbti ir įvertinti geriausi strateginio mąstymo, rinkodaros ir vietos dizaino pavyzdžiai – miestai, demonstruojantys geriausius strateginius metodus, kuriais sudomina gyventojus, turistus, talentus ir investuotojus. Abu į konkurso finalą patekę „Go Vilnius“ projektai savo kategorijose varžėsi su Naujosios Zelandijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Šveicarijos, Kanados, Danijos, Olandijos ir kitų šalių miestų įgyvendintomis iniciatyvomis.

Laimėtojai kiekvienoje iš aštuonių kategorijų atrinkti iš penkių–dešimties nominuotų projektų sąrašo. Projektai buvo vertinami pagal skirtingus rodiklius: duomenų naudojimą, dizaino taikymą, gyventojų įtraukimą, vietovės patrauklumo didinimo rinkodarą turizmo ir ekonominės plėtros tikslais, bendrą strateginį požiūrį į teigiamos reputacijos valdymą bei kūrimą. Laimėtojai laikomi įkvepiančių kūrybiškumo, naujovių ir efektyvumo pavyzdžiais kitiems miestams.