Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50 proc. iki 1,3 mln. eurų, o tiesioginės pajamos didėjo 29 proc. iki 838 tūkst. eurų. Teigiamus finansinius rezultatus lėmė spartus augimas socialinių tinklų ir skaitmeninės komunikacijos srityje, ilgalaikių klientų projektai bei laimėti nauji konkursai.

„Sėkmingus praėjusių metų finansinius rezultatus lėmė ne tik naujos pergalės ar išlaikyti ilgalaikiai klientai. Stebime itin spartų augimą skaitmeninės komunikacijos srityje, čia pernai tiesioginės pajamos padidėjo dukart. Taip pat jaučiame brandą ir augantį komunikacijos profesionalumo poreikį valstybiniame sektoriuje, todėl aktyviau dalyvaujame mums įdomiuose konkursuose šioje srityje“, – sako komunikacijos agentūros „Integrity PR“ direktorė Daiva Lialytė.

Pernai „Integrity PR“ plėtė savo klientų ratą ir pradėjo dirbti su draudimo bendrove „If“, žemės ūkio grupe „Linas Agro Group“, buitinės technikos parduotuvių tinklu „Elektromarkt“, keleivinio transporto bendrove TOKS, Nacionaline teismų administracija, viešbučių operatoriumi „Apex Alliance“, besirūpinančiu „Hilton“, „Marriott“ ir „Moxy“ viešbučių plėtojimu Vilniuje bei Kaune.

„Pirmąjį šių metų pusmetį taip pat vertiname pozityviai – stebime besitęsiantį augimą. Auga ne tik esamų klientų poreikiai, bet ir spėjome laimėti keletą reikšmingų konkursų: pradėjome dirbti su „Lietuvos geležinkeliais“, rūpintis Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „GO Vilnius“ komunikacija tarptautinėse rinkose, teikti paslaugas vaistinių tinklui „Camelia“, klinikai „Kardiolita“, BMW ir „Mini“ prekės ženklų atstovei „Krasta Auto“, – pastebi D. Lialytė.

Šiuo metu „Integrity PR“ konsultuoja komunikacijos klausimais 50 skirtingų prekės ženklų. Tarp jų – tokios lyderiaujančios įmonės kaip telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, prekybos tinklas „Rimi“, bankas „Swedbank“, nekilnojamo turto plėtotojas „Darnu Group“, technologijų bendrovė „Microsoft“ ar prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“.

Šiuo metu „Integrity PR“ dirba 25 darbuotojai.

M360