Pasirinkę produktus, kuriuos nori įsigyti iš tam tikro prekės ženklo, „Instagram“ vartotojai galės sumokėti neišėję iš socialinio tinklo. Nusipirkę prekes, vartotojai galės toliau domėtis vizualiniu turiniu, susirašinėti ar užsiimti kita įprasta veikla.

Tiesa, kol kas pirkti dar galima ne iš visų mėgstamų prekės ženklų ar valstybių – vyksta bandymai, kuriuose dalyvauja 23 žinomos parduotuvės ar įmonės („Adidas“, „Kylie Cosmetics“, H&M, KKW Beauty, Zara ir kt.), esančios Jungtinėse Amerikos Valstijose. Todėl paslauga naudotis gali tik amerikiečiai. Vėliau, žada „Instagram“, galimybė bus pasiekiama ir kitose šalyse.


„Instagram“ pabrėžia, kad po pirmojo pirkimo privatūs vartotojų duomenys (kortelės numeris, adresas ir kt.) bus išsaugoti: „Po užsakymo informacija bus saugoma – siekiame užtikrinti patogumą, kai teks apsipirkti kitą kartą. Užsisakę prekes, vartotojai gaus pranešimus, kur yra jų siuntinys, kaip keliauja, kada galima atsiimti.“

Mokėti galima „PayPal“, „Visa“, „Mastercard“ ir kitų kortelių turėtojams.

Socialinis tinklas priduria, kad bus tam tikri siuntimo mokesčiai, tačiau kol kas viskas dar testuojama, todėl realių skaičių neatskleidžia. „Prekybininkai pasieks tik pačią būtiniausią vartotojų informaciją, kuri būtina užsakymo įvykdymui, pavyzdžiui, kontaktinė informacija“, – sako „Instagram“.

Apsipirkimo galimybė – didelis žingsnis „Instagram“, tad akivaizdu, jog socialinis tinklas juda pamažu ir naujoji paslauga nėra pasiekiama visiems norintiems. Be to, „Instagram“ populiarumas nuolat auga, todėl spėjama, kad prekės ženklai norės būti įtraukti.

Prieš paleidžiant naują socialinio tinklo funkciją, 13-oje pasaulio šalių buvo atlikti tyrimai apie „Instagram“ vartojimą, apklausta virš 20 tūkst. žmonių.

Pirmieji socialinio tinklo žingsniai apsipirkimo internete link prasidėjo dar 2016-aisiais, kai buvo pristatyta galimybė matyti tam tikrų prekių kainas, vėliau – jas peržiūrėti ir atitinkamos firmos puslapyje. Kainas galima pridėti ne tik įkėlus naują nuotrauką savo paskyroje, bet ir ant vaizdo įrašų ar „story“ (liet. istorija) funkcijos.