PPC „Ozas“ turto valdytoja Ina Augulienė pabrėžia, kad pastarieji metai dar labiau išryškino vientisos komunikacijos svarbą. Konkurso metu išryškėjo, kad esami ryšių su visuomene paslaugas teikiantys partneriai labai gerai įsigilino į esamos situacijos problematiką bei tiksliai atliepė prekybos ir pramogų centro „Ozas“ keliamus lūkesčius bei tikslus komunikacijai socialiniuose tinkluose. Todėl buvo nuspręsta į vienų partnerių rankas patikėti ir pastarosios komunikacijos formavimą.

„Pandemija įrodė, kokia iš tiesų svarbi yra komunikacija: tiek suteikiant informaciją apie įvairius pasikeitimus, tiek primenant žmonėms apie mūsų teikiamas paslaugas. Pasibaigus karantinui dar labiau išryškėjo komunikacijos su klientais poreikis įtvirtinant savo išskirtinumą, palaikant ryšį, atsakant į iškilusius klausimus bei parodant, kad kiekvienas gali gauti malonią apsipirkimo bei pramogų patirtį. Darbo patirtis kartu su agentūra „INK agency“, strateginės įžvalgos, požiūris į klientą, įsigilinimas į veiklos specifiką, iššūkius su kuriais susiduriame, bei rinkos analizė nulėmė sprendimą atiduoti „Ozo“ komunikaciją į vienas rankas“, – teigia I. Augulienė.

„INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė teigia, kad „Ozo“ sprendimą vertina kaip ligšiolinio bendradarbiavimo rezultatą ir logišką verslo pasirinkimą.

„Su šiuo prekybos ir pramogų centru dirbame jau antrus metus, tad esame įsigilinę į verslą, jo tikslines auditorijas, nuolat stebime konkurencinę aplinką ir sekame kontekstą. Dalyvaudami konkurse, taip pat skyrėme dėmesio tiek Lietuvos, tiek tarptautinių tendencijų analizei. Išgryninę strategines kryptis, ketiname dar daugiau dėmesio skirti patrauklaus turinio kūrimui, kuris tampa vis svarbesnis daugėjant turinio internete, įtraukiančių kūrybinių sprendimų paieškai ir komunikacijos nuoseklumo užtikrinimui visuose kanaluose. Neabejoju, kad turėdami galimybę valdyti visą „Ozo“ komunikaciją, pasieksime dar geresnių rezultatų, o klientui sutaupysime tiek laiko, tiek biudžeto“, – teigia J. Kochanskė.

Kūrybinės reklamos, ryšių su visuomene, darbdavio įvaizdžio kūrimo, socialinių tinklų komunikacijos, interneto svetainių kūrimo ir komunikacijos krizių valdymo paslaugas teikianti „INK agency“ priklauso „Hero group“. Grupė, kuriai priklauso ir vaizdo produkcijos gamybos studija „Cut! Films“, tiesiogiai arba per partnerius teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir Europos šalyse. Tarp grupės klientų yra lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, bendrovės „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Integre Trans“, „Scania“, restoranas KFC, „Kauno Akropolis“, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos bei prekės ženklai.