Pasak „Influenceriai.lt“ įkūrėjos L. Aleksandravičės, šie pokyčiai leis užtikrinti tolimesnį įmonės augimą, paslaugų bei kompetencijų plėtrą ir dar aukštesnės kokybės paslaugas agentūros klientams Baltijos šalyse.

„Skaičiuodami sėkmingus penktuosius veiklos metus, dvigubai išaugusią komandą ir vystydami ambicingus augimo planus, natūraliai priėjome sprendimo pasidalinti įmonės valdymo atsakomybėmis ir strateginėmis sritimis. Džiaugiamės, kad šį pokytį teigiamai priėmė ir mūsų komanda, kuriai tai atveria dar daugiau augimo galimybių įmonėje“, – pranešime žiniasklaidai teigia L. Aleksandravičė.

Aistė Stalmokaitė prie „Influenceriai.lt“ komandos prisijungė antraisiais agentūros gyvavimo metais. Pasak L. Aleksandravičės, per šį laiką ji ne tik iš arti stebėjo agentūros veiklos užkulisius bei iššūkius, bet ir pati aktyviai prisidėjo prie įmonės strategijos formavimo, visuomet demonstravo aukštą įsitraukimą, lojalumą ir rūpinosi tiek savo, tiek visos įmonės augimu.

„Aistės indėlis į komandos formavimą bei ugdymą, klientų portfelio plėtrą ir veiklos standartų formavimą yra labai reikšmingas. Dirbti kartu mums lengva, nes sutampa mūsų vertybės, požiūris į klientus, komandą ir įmonės ateitį. Kurdamos atvirą ir pasitikėjimu grįstą santykį tiek tarpusavyje, tiek komandoje, puikiai papildome viena kitą ir nebijome leistis ne tik į gilias diskusijas, bet ir į iššūkius.“, – sako L. Aleksandravičė.

Aistė Stalmokaitė karjerą pradėjo integruotos komunikacijos agentūroje „INK agency“. Vėliau buvo atsakinga už „Influenceriai.lt“ atstovaujamų talentų srities vystymą ir klientų projektus, o pastaruoju metu rūpinosi projektų vadovų komandos valdymu.

„Prie „Influenceriai.lt” prisijungiau pakankamai ankstyvame tiek pačios agentūros, tiek visos nuomonės formuotojų industrijos Lietuvoje raidos etape. Turėjau galimybę ne tik stebėti įmonės augimą, bet ir prisidėti prie jos kūrimo bei rinkos edukacijos apie nuomonės formuotojų rinkodarą ir kokybinės kartelės kėlimo, kas visuomet buvo ir toliau išlieka vienu iš agentūros veiklos prioritetų. Struktūriniai pokyčiai ir pasidalintos atsakomybės leis dar labiau sutelkti dėmesį į ekspertų komandos ugdymą, paslaugų kokybės tobulinimą bei stiprinti agentūros pozicijas Baltijos šalyse.“, – teigia A. Stalmokaitė.

„Influenceriai.lt“ yra didžiausia specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra Baltijos šalyse. Savo veiklą agentūra pradėjo 2018 m. Šiuo metu „Influenceriai.lt“ padeda įgyvendinti integruotos komunikacijos projektus tokiems klientams kaip „Lidl Lietuva“, „Aprangos grupė“, „Azeta vaistinė“, „Pieno žvaigždės“, „Vilniaus Pergalė“ bei kitoms tarptautinėms ir Lietuvos įmonėms bei prekių ženklams. Praėjusiais metais „Influenceriai.lt“ pateko į Lietuvos skaitmeninių agentūrų TOP 20.