Klipo siužete – jaukiam pasibuvimui susibūrę keli artimiausi šeimos nariai, kurie susirinkę prie stalo pasigedo kėdžių. Mat jas mažieji šeimos nariai pasitelkė savo tvirtovei statyti. Vietoje to, kad susigrąžintų iš vaikų kėdes ir sugriautų jų kurtą statinį, mama tik džiaugiasi tokia vaikų kūrybine išraiška ir bendra veikla. Juk svečius galima susodinti ant sulankstomų kėdžių, laikomų čia pat, pakabintų ant sienos.

„IKEA komunikacijos dėmesio centre šiemet ne tik pati Kalėdų šventė ir visas šventinis laikotarpis, kurio metu susitinkame su artimaisiais, bet, svarbiausia – namai, kur jaukiais susibūrimais kuriamos šiltos istorijos. Spalį IKEA iniciatyva atlikto tyrimo metu, kas trečias pagrindinį namų jaukumo atributą įvardijo šeimos narių ar draugų buvimą šalia. Per pastaruosius metus kaip niekada gerai pajutome, kad namai ir mūsų artimieji yra mūsų šventovė, saugi užuovėja“, – sako IKEA Baltijos šalių rinkodaros vadovė Indrė Švelnytė.

Tyrimas taip pat atskleidė, kad, priešingai nei pernai, kai daugelis šventes sutikome tik su savo namų ūkio gyventojais, šiemet švęsti tikimės artimiausiame šeimos rate: 55 proc. žmonių Lietuvoje to viliasi. Tai – viena svarbiausių kalėdinių tradicijų lietuviams, puoselėjama net 66 proc. šalies gyventojų. Vaizdo klipe būtent tai ir atvaizduojama – artimiausių šeimos narių susibūrimas prie vaišių stalo.

Gyvenimo namuose įžvalgomis paremta komunikacija

IKEA laikosi tradicijos savo vaizdo klipuose atspindėti realias gyvenimiškas situacijas, su kuriomis susiduria daugelis. Šeimos susibūrimas vaizduojamas toks, kokie jie yra daugelio iš mūsų namuose, o ne šventiniuose atvirukuose – švenčiama dieną, namų erdvė nėra didelė, o namų aplinka bei interjeras autentiški ir realistiški – filmuota nedideliame senos statybos bute. Klipe autentiška ir vaikų pastatyta tvirtovė – ji sukurta pačių klipe vaidinančių mažųjų aktorių.

„IKEA komunikacija yra paremta įžvalgomis apie tai, kaip lietuviai gyvena namuose, su kokiomis situacijomis čia susiduria, tad rodome realų gyvenimą atspindintį vaizdą ir gyvenimiškose situacijose lengvai pritaikomus bei daugeliui prieinamus sprendimus“, – sako I. Švelnytė.

Klipą režisavo žinomas režisierius Ignas Jonynas, filmavo – vienas garsiausių Lietuvos operatorių Ramūnas Greičius. Klipą įgarsino ne profesionalus aktorius, o IKEA darbuotojas. Kūrybinė agentūra – „Ogilvy Vilnius“.