„Huawei“ Baltijos regiono rinkodaros vadovė Daša Karpilovič sakė, kad pastaraisiais metais stebėjo realią nuomonės formuotojų (angl. influencerių), tapusių prekės ženklo ambasadoriais, įtaką „Huawei“ produktų pardavimams, žinomumo didinimui ir produktų įvaizdžio formavimui, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Socialinių tinklų nuomonės formuotojai tapo ypač svarbia rinkodaros dalimi ir ne tik „Huawei“ prekės ženklui - kiekviena B2C kompanija turėtų apsvarstyti galimybę įtraukti nuomonės formuotojus į savo komunikacijos strategiją“, – teigė D. Karpilovič.

„Nuomonės formuotojų rinkodara iš tiesų veikia, tačiau tik tuomet, kai darai tai tinkamai. Nebeužtenka tiesiog sumokėti nuomonės formuotojui už produkto reklamą, tikintis pasiekti plačią auditoriją. Prekių ženklai turi elgtis etiškai ir, užuot pirkę nuomonę, jie turi ieškoti tikrų ambasadorių, kurie tiki prekės ženklu ir myli jo produktus. Galiausiai, tikroji galia yra nuomonės lyderio sekėjų rankose, o jie visuomet jaučia, kas yra tikra, o kas paprasčiausiai nupirkta“, –pasakojo D. Karpilovič.

D. Karpilovič teigė, kad svarbiausia, renkantis agentūrą, buvo patirtis, gilios šios specializuotos srities žinios, vietinės nuomonės formuotojų rinkos išmanymas bei galimybė veikti visose trijose Baltijos šalyse.

„Huawei“ nuomonės formuotojų rinkodaros užduotis spręsianti Lauros Aleksandravičės vadovaujama agentūra „Influenceriai.lt” neslepia, jog tai – vienas didžiausių agentūros laimėjimų. „Vertiname „Huawei“ pasitikėjimą ir jau pradėjome darbus su penkiais ambasadoriais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – teigė L. Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ dirba su daugiau nei 350 Baltijos šalių nuomonės formuotojų, atstovauja tokiems nuomonės lyderiams kaip Naglis Bierancas, o tarp agentūros klientų – tokie prekių ženklai kaip „Vičiūnų grupė“, „DPD Lietuva“, „BIOK laboratorija“, „Eurovaistine.lt“ ir kiti.