„Spotify“ yra populiariausia pasaulyje audio sklaidos platforma, pasiekianti jauną ir aktyvią auditoriją bei siūlanti inovatyvias reklamos galimybes.

„Besikeičiant vartotojų įpročiams, prekių ženklams tampa vis svarbiau pasiekti ir įtraukti savo tikslines audotorijas tinkamu momentu. Audio formatas leidžia sukurti įtraukiantį ir personalizuotą vartotojų ir prekių ženklų tarpusavio santykį ir mes labai džiaugiamės partneryste su „Spotify“ Baltijos šalyse, nes tai yra unikali platforma mūsų atstovaujamų medijų pakete“, – sako „Httpool Lietuva“ vadovas Šarūnas Sakalauskas.

„Spotify“ siūlo įvairių formatų reklamos galimybes – audio, video ir daugybėje įvairių įrenginių. „Spotify“ pasiekia klausytojus įvairiose aplinkose bet kuriuo paros metu. Prekių ženklai čia gali įtraukti klausytojus pagal jų klausomos muzikos stilių ar kitas unikalias kategorijas, kaip, pavyzdžiui, specifiniai grojaraščiai.

„Esame labai patenkinti partneryste su „Httpool“ kitose Europos valstybėse, tad esame tikri, jog bendradarbiavimas Baltijos šalyse leis vietiniams prekių ženklams kuo efektyviau išnaudoti „Spotify“ reklamos galimybes“, – sake „Spotify“ EMEA regiono pardavimų vadovas Rak Patel.

2008 metais įkurtas „Spotify“ visiems laikams pakeitė muzikos klausymo įpročius. Šiandien „Spotify“ veikia 92 pasaulio valstybėse bei turi 299 milijonus vartotojų.