„Httpool“ Baltijos šalių regiono direktorius Arnis Ozols teigė, kad bendrovė „Meta“ keltus tikslus jau pasiekė.

„„Httpool“ nuolat teikia pagalbą ir konsultacijas skaitmeninių platformų reklamos galimybėmis besinaudojantiems verslams. 2019 m. pradėjus bendradarbiauti su „Facebook“ (dabar – „Meta“), buvo sutarta Baltijos šalių klientams pasiūlyti dedikuotą komandą ir personalizuotą pagalbą. Be to, tapę įgaliotuoju „Meta“ pardavimų partneriu išsikėlėme tikslą padėti kompanijos valdomoms platformoms užimti tvirtas pozicijas Baltijos šalių rinkose. Dabar šis tikslas jau įgyvendintas. Nuo šių metų spalio mėn. kompanija „Meta“ pradės siūlyti tiesioginį aptarnavimą reklamos užsakovams ir nebepratęs sutarties su „Httpool“ mūsų regione“, – komentavo jis.

Paklaustas, ar dėl šio partnerio praradimo bendrovė Lietuvoje planuoja mažinti komandą, A. Ozols tiesiai neatsakė, bet užsiminė apie planuojamas pertvarkas.

„Viena vertus, galime teigiamai vertinti tai, kad „Httpool“, būdamas „Meta“ įgaliotuoju pardavimų partneriu, sėkmingai įgyvendino bendradarbiavimo pradžioje iškeltus tikslus. Tačiau tai taip pat reiškia, kad pasibaigus sutarties galiojimui darbo krūvis sumažės ir privalėsime pertvarkyti įmonės veiklą“, – sakė jis.

A. Ozols pabrėžė, kad bendrovė „Httpool“ ir toliau tęs veiklą Baltijos šalyse ir teiks konsultacijas vietos verslams bendradarbiaudama su tokiomis platformomis kaip „Twitter“, „Spotify“, „Reddit“, „TikTok“, „Snapchat“, „Pinterest“ ir kt. Be to, tikimasi, kad prie partnerių tinklo prisijungs ir kitos ne mažiau žinomos platformos.