Bendrosios pajamos per palyginamąjį laikotarpį padidėjo penktadaliu ir pasiekė 1,33 mln. eurų, o agentūros ikimokestinis pelnas – 341,45 tūkst. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Praėjusieji metai mūsų bendrovei buvo reikšmingi – pakeitę pavadinimą į „Headline“ (anksčiau ji vadinosi „BVRG Burson-Marsteller“ – red. pastaba) visą dėmesį sutelkėme į kompleksinius integruotos komunikacijos sprendimus. Tvariai augome visose srityse – nuo tradicinių iki skaitmeninių sprendimų, ypač sėkmingai išnaudojome ilgametę patirtį rinkodaros komunikacijoje“, – rezultatus komentavo „Headline“ direktorius Jonas Blinstrubas.

Pasak „Headline“ vadovo, agentūra teikia visas pagrindines komunikacijos paslaugas, tačiau prekių ženklų komunikacija visuomet buvo agentūros stiprioji pusė. „Gerai suprantame kaip kurti vertę klientų prekių ženklams, mąstome kūrybiškai ir įgyvendiname efektyvias kampanijas. Pastebime, kad vis dažnesni mūsų kampanijų užsakovai – žmonės iš rinkodaros, ne vien iš komunikacijos padalinių, - teigė J. Blinstrubas.

Šiuo metu tarp svarbiausių „Headline“ klientų „Samsung“, „Švyturys Brewery“, „Fazer Lietuva“, „Nestlé Baltics“, BENU, „Deichmann“, „IPF Digital“, „Audimas“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Vision Express“, „Lietuvos energija“, Šiaulių bankas, „PZU Lietuva“, Biodegalų asociacija, Lietuvos šilumos tiekėjų asociacija, Specialiųjų tyrimų tarnyba. Daugelis klientų – ilgamečiai agentūros partneriai.

Šiuo metu „Headline“ dirba 18 komunikacijos profesionalų. Agentūra bendradarbiauja su vienu didžiausių pasaulio komunikacijos tinklų „Burson Cohn & Wolfe”. „Headline“ šiemet skaičiuoja 21 veiklos metus, iki praėjusių metų vidurio bendrovė buvo žinoma „BVRG Burson-Marsteller“ pavadinimu.