„Havas Media“ vadovo Andriaus Barakūno teigimu, sprendimas tapti 9 salę pristatančiu „Kino pavasario“ partneriu gimė iš tikėjimo prasmingos komunikacijos verte, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Šiandien prekės ženklams nebeužtenka žinomumo. Norėdami rinkos triukšme išsiskirti ir būti patrauklūs savo tikslinėms grupėms, turime komunikuoti atsakingai – kurdami prasmę savo vartotojams. Šią „Havas“ filosofiją esame patikrinę per eilę metų visame pasaulyje atliekamais „Meaningful Brands“ tyrimais, kurių pagrindu ruošiame strategijas savo klientams. Tikime įmonės filosofija, kuri padeda kurti ne tik naudingą, tačiau ir vartotojui prasmingą komunikaciją“, – sakė A. Barakūnas.

„Havas Media“ pristatys „Kino pavasario“ 9 salę, atspindinčią eksperimentų ir drąsos idėjas.

„9 salėje bus rodomi filmai, kurie ieško naujų formų kalbėti apie netolimą ateitį, kintantį žmonių tarpusavio ir visuomenės bendrai gyvenimo būdą. Čia taip pat išvysime filmus, kurių režisieriai labai novatoriškai siekia permąstyti praeitį ir dažniausiai šis permąstymas – tai bandymas geriau suprasti šiandien vykstančius procesus“, – pasakojo festivalio meno vadovė Mantė Valiūnaitė.

A. Barakūnas teigia, kad šis bendradarbiavimas sukurs progų bendrauti ir su potencialiais darbuotojais, praktiškai demonstruojant „Havas Media“ požiūrį į kokybišką komunikaciją ir bendrovės kultūrą.

Festivalis „Kino pavasaris“ vyks kovo 19 – balandžio 2 dienomis.