Nuo šio pirmadienio gyvos transliacijos „Instagram” leidžiamos JAV, bet vėliau, tikėtina, ši funkcija bus pritaikyta ir kitose šalyse. Portalas „Digiday” rašo, kad kai kurie leidėjai sako naudosiantys šią funkciją reklamuoti savo kampanijoms feisbuke, o kiti jau galvoja apie būtent šiam tinklui pritaikytą turinį.

„Kiekvienas turi savo mėgstamiausią socialinės medijos platformą, ir čia yra tik dar viena erdvė, kur galima skelbti savo turinį”, – sako portalo „LittleThings” vyriausioji redaktorė Maia McCann.

„Instagram Live” yra gana panašus į „Facebook Live”, bet pagrindinis skirtumas bus tas, kad „Instagram” video išnyks iškart po to, kai vartotojas baigs transliaciją. Be feisbuko, gyvas transliacijas taip pat leidžia „YouTube” ir „Periscope” platformos. Ekspertai svarsto, ar tai jau bus rinkos perpildymas. „Žinoma, matome didžiulę video turinio plėtrą socialiniuose tinkluose. Ar dar yra daugiau erdvės tiek žiūrovams, tiek reklamos užsakovams? Iš dalies atrodo, kad ne, bet nesu tikras ir tuo, kad mes jau pasiekėme aukščiausią perpildymo tašką”, – nuo kategoriškų vertinimų susilako „Huber Research Partners” vykdantysis direktorius Dougas Arthuras.