„Mūsų bendrovė išaugo įvaizdį, kurį pradėjome kurti prieš 10 metų. Šiandien GSP teikia ne tik skaitmeninio spausdinimo paslaugas kaip veiklos pradžioje: užaugome iki 70 darbuotojų ir organizacijos, kuri atlieka visus spaudos darbus, teikia reklamos gamybos, dizaino ir begalę kitų paslaugų“, – pranešime žiniasklaidai sako GSP direktorius Rapolas Danilevičius.

Nuo šiol visą įmonės atributiką ir firminį stilių lydės modernus grafinis sprendimas, sudarytas iš trijų raidžių. Atnaujinta ir spalvų paletė, kurioje šalia žalios spalvos įsilieja ir mėlyni tonai. Prekės ženklo atnaujinimo darbus ketinama užbaigti iki šių metų birželio mėnesio. Juridinis įmonės vardas, adresas ir kiti GSP rekvizitai nesikeis. Į prekės ženklo pokytį planuojama investuoti apie 15 tūkst. eurų, jo kūrimu bendrovė rūpinosi savarankiškai.

„Greita spauda“ asocijuojasi su greitai dirbančiu spausdinimo verslu. Taip, mes tai darome, tačiau mes užtikriname ne tik greitį, bet ir sąžiningą kokybę bei patikimą paslaugų teikimo procesą. GSP nesinaudoja trečiųjų šalių paslaugomis aptarnaudama savo klientus, viską gaminame ir atliekame patys gamybos patalpose Vilniuje. Ši praktika ir toks platus technologinis spektras, sutelktas po vienu stogu – itin retas pavyzdys mūsų rinkoje“, – priduria R. Danilevičius.

Šiandien GSP paslaugas teikia ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos, Estijos, Norvegijos, Švedijos, Danijos, Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos, Lenkijos, Vokietijos, JAV, Kanados rinkoms. „Per 2016 m. aptarnavome beveik 2 tūkst. klientų ir įvykdėme beveik 16,5 tūkst. užsakymų už 2,5 mln. eurų. Visa tai per 10 m. pasiekta tik gabių, profesionalių ir atsidavusių darbuotojų dėka“, – teigia GSP direktorius. GSP taip pat žinoma dėl griežtos socialinės atsakomybės politikos, o jų efektyvūs paslaugų tiekimo ir gamybos valdymo procesai yra įvertinti ISO 9001 ir ISO 14001 sertifikatais.