Interneto milžinė padidino nemokamos reklamos iniciatyvą 200 mln. JAV dolerių, o papildomas finansavimas bus skirtas pelno nesiekiančioms organizacijoms, sprendžiančioms tokias aktualias problemas kaip atsakas į COVID-19 pandemiją ir ekonomikos gaivinimas, ypač sunkiai paveiktose besivystančiose ekonomikose, bei grupėms, kurios kovoja su rasine neteisybe visame pasaulyje“, – tinklaraščio įraše teigė „Google Ad Grants“ vadovė Michelle Hurtado.

Nuo 2003 metų „Ad Grants“ leidžia pelno nesiekiančioms organizacijoms nemokamai skelbti skelbimų už 10 tūkst. JAV dolerių per mėnesį kartu su interneto paieškos rezultatais, siekdama padėti grupėms pritraukti rėmėjų ir savanorių bei padėti skleisti žinią apie organizacijų misijas, pažymėjo M. Hurtado.

Šią savaitę transliavimo platformos „Netflix“ vadovas Reedas Hastingsas ir jo žmona filantropė skyrė 120 mln. dolerių (106,8 mln. eurų) istoriškai afroamerikiečių koledžams, kad šie iš šių pinigų finansuotų visas studijų išlaidas padengiančias stipendijas studentams.

Vieno iš „Netflix“ steigėjų ir jo žmonos Patty Quillin dovana Spelmanų koledžui ir Morehouse'o koledžui – dviem Atlantos universitetams – ir juodaodžių studentų stipendijas finansuojančiai organizacijai „United Negro College Fund“ (UNCF) vadinama didžiausia per visą istoriją individualia auka tokioms stipendijoms.

P. Quillin ir R. Hastingsas išreiškė viltį, kad šios stipendijos padės „pakeisti ištisas kartas [trukusią] neteisybę mūsų šalyje“.

Neseniai „Apple“ skyrė 100 mln. JAV dolerių iniciatyvai, skirtai kovoti su sisteminiu rasizmu, o „Google“ įsipareigojo skirti 275 mln. JAV dolerių, kad padėtų juodaodžiams menininkams pasireikšti „YouTube“ platformoje, finansuotų afroamerikiečių smulkiuosius verslus ir kitus projektus.