Spalio 20 – 29 dienomis kino teatrus pasiekė „Geriausios 2010-2020 metų Kanų liūtų reklamos“ – žiūrovai turėjo galimybę išvysti viską, kas sukūrė „Kanų liūtų“ fenomeną, lemiantį, kad kasmet ne tik reklamos rinkos profesionalai, bet ir visi, ieškantys gerų emocijų, stengiasi pamatyti apdovanojimais įvertintas reklamas.

Renginio organizatoriai šiemet ragino iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – dėl kino teatrams taikomų ribojimų vietų salėse šiemet buvo mažiau. Nepaisant ribojimų, „Geriausias 2010-2020 metų Kanų liūtų reklamas“ kine pamatė daugiau nei 8000 žiūrovų. Tačiau tie, kas nespėjo geriausių reklamų pamatyti kino teatruose, dabar galės jas išvysti „Delfi“ – jų peržiūra kainuos 4,99 euro.

„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja žurnalas „Žmonės“, oficialus informacinis partneris „Delfi“.

„Geriausias 2010-2020 metų Kanų liūtų reklamas“ žiūrėkite čia.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.