„Firefox“ kuria interneto naršykles, mobiliąsias programėles, failų dalinimosi platformas, interneto valdymo balsu ir virtualios realybės technologijas ir daug kitų internetui skirtų įrankių.

„Greitos lapės su liepsnojančia uodega ikona negali pasiūlyti pakankamai dizaino įrankių, kurie atspindėtų visą produktų rinkinį. Tam nepakaktų ir tiesiog pakeisti logotipo spalvas ar kitaip išnaudoti lapės įvaizdį. Mums reikėjo pradėti visiškai iš naujo“, - rašoma „Firefox“ savininkės organizacijos „Mozilla“ tinklaraštyje.

„Mozilla“ komanda, sudaryta iš produktų ir prekės ženklų dizainerių, pradėjo kurti naują sistemą, kuri apimtų visus „Firefox“ produktus ir taip pat dar liktų erdvės tiems produktams, kurie galbūt bus sukurti ateityje. Kol kas yra sukurtos dvi galimos sistemos ir „Mozilla“ kreipėsi į vartotojus, prašydama jų pasidalinti savo nuomonėmis.

Tačiau „Mozilla“ pabrėžia, kad nors labai laukia kuo daugiau komentarų, jie nebus vienintelis sprendimo priėmimo argumentas: nebus skelbiama jokio balsavimo ir niekas neprašys nemokamai sukurti savo dizaino variantų.

„Ikonos nėra galutinės. Kiekviena jų dar pereis galutinį įvertinimo etapą, kai kurios gali būti ir kardinaliai pakeistos, atsižvelgiant į pristatomus naujus produktus. Dabar fokusuojamės į pačią sistemą, kurią turėtume pasirinkti“, – rašoma tinklaraštyje.

Skelbiama, kad kuriant dizaino atnaujinimą bus vadovaujamasi šiais kriterijais:

– Ar šios sistemos vis dar atrodo kaip „Firefox“?

– Kiek jos yra vientisos vizualiai?

– Ar nauja dizaino sistemos logika galės apimti ateityje sukuriamus produktus?

– Ar šios sistemos atspindi „Firefox“ vertybes: greitį, saugumą, patikimumą, sąmojį ir inovacijas?

– Ar jos atspindi „Firefox“ poziciją, kad tai yra technologijų kompanija, kuriai žmonės yra svarbesni nei pelnas?

Planuojama, kad „Firefox“ logotipo atnaujinimo procesas truks keletą mėnesių.

1 sistema

2 sistema