„Reuters“ šaltinių duomenimis, galimybė naudotis „Facebook“ ir „Instagram“ be reklamos Europoje turėtų atsirasti po kelių mėnesių. Už tokią paslaugą viename iš šių tinklų reikėtų mokėti 10 eurų, mobiliuosiuose telefonuose – net 13 eurų. Kainos – įspūdingos, žinant, kad socialiniai tinklai savo turinio nekuria, o, pavyzdžiui, aukštos kokybės turinį siūlančios „Netflix“ bazinis prenumeratos planas kainuoja 7,99 euro, mokamą „Spotify“ versiją galite užsisakyti už maždaug 11 eurų, „Youtube Premium“ – už 12 eurų.

Naudoja kaip taisyklių apėjimą

Nuo tolesnių komentarų „Meta“ atstovai kol kas susilaiko – išplatintas tik atstovo spaudai komentaras, kad „kompanija tiki nemokamomis paslaugomis, kurias teikia rodydama personalizuotą reklamą, bet tyrinėja galimybes atitikti augančios reguliavimo reikalavimus“.

Štai šiame sakinyje ir slypi atsakymas, kur čia šuo pakastas. Kaip sako marketingo ekspertas Justinas Jautžemis, dar neseniai buvęs „Meta“ vadovu Lietuvai kompanijoje „Httpool“, „Meta“ visai nenori, kad ši mokama paslauga sulauktų susidomėjimo.