Feisbuko investicijas į audio transliacijas galima suprasti ir kaip reakciją į augantį audio laidų įrašų (podcasts) populiarėjimą. Kompanijos „Edison Research” tyrimo duomenimis, JAV reguliariai „podcastų” klausosi 21 proc. amerikiečių ir ši tendencija tik ryškėja. Augantį „podcasts” populiarumą fiksuoja ir „iTunes”, todėl natūralu, kad rinkodaristai stengiasi nepraleisti šios progos.

„Žinome, kad kartais leidėjai nori pasidalinti savo istorijomis feisbuke ir tam jiems pakanka kalbos be video. Netgi matėme, kad kai kurie prekės ženklų puslapiai patys ieškojo kūrybiškų išeičių, kaip naudojantis gyvų video transliacijų galimybe iš tikrųjų transliuoti tik garsą. Nauja mūsų funkcija „Live Audio” leidžia tai padaryti labai paprastai, jei tik leidėjas teikia pirmenybę būtent audio formatui”, – skelbia feisbukas savo tinklaraštyje.

Kai puslapio feisbuke administratorius pasirenka funkciją „Live Audio”, sistema automatiškai panaudoja jo viršelio nuotrauką ir paskelbia apie transliaciją feisbuko naujienų sraute. „Android” vartotojai gali klausytis šių transliacijų ir išėję iš feisbuko programėlės ir tuo metu naudodamiesi kitomis programėlėmis savo telefone, ar tiesiog jį užrakinę. „iOS” naudotojams bent kol kas audio transliacijos bus prieinamos tik neišėjus iš feisbuko aplinkos.

Kol kas šia funkcija gali naudotis tik keletas leidėjų, tarp kurių – „BBC Brasil”, „Harper Collins”, „LBC” ir keli nepriklausomi autoriai, bet jau 2017 m. pradžioje ji turėtų būti prieinama visiems.