Anksčiau paskelbtame įraše „Instagram“ jis rodė atkartojantis bėgiojimą Filadelfijos Modernaus meno muziejaus laiptais – sceną, gerbėjams pažįstamą iš filmų „Rokis“. Tik tąkart nebuvo aišku, kur ši medžiaga bus naudojama. Socialiniame tinkle „Twitter“ S. Stallone vėliau gerbėjus intrigavo, kad viskas paaiškės po kelių mėnesių. Po dar vieno įrašo, kuriame S. Stallone užsiminė apie bendradarbiavimą su feisbuku, „Facebook“ atstovai netrukus Holivudo žvaigždei atsakė įrašu, kad štai, tu ištraukei katę iš maišo.

Reklamos gamyba patikėta agentūrai „Widen&Kennedy“, jau dabar žinoma, kad ji truks minutę – paprastai „SuperBowl“ metu ir už 30 sekundžių reklaminį eterį tenka pakloti milijonines sumas.

Kaip rašo portalas „AdAge“, feisbukas per „SuperBowl“ reklamuos savo siūlomą grupių, tai yra, galimybių burtis į privačias nišines bendruomenes, paslaugą. Tai bus jau vykstančios kampanijos „More Together“ pratęsimas.

„Pagrindinė reklamos žinutė bus, kad, nepriklausomai nuo to, kas tave „veža“, tau yra tinkama feisbuko grupė“, – išdavė „Facebook“ atstovas.