A. Lucio, kuris yra ėjęs vadovaujančias pareigas tokiose kompanijose kaip „HP“, „Visa“, „PepsiCo“, teigė apsisprendęs visas savo jėgas skirti darbui, susijusiam su lygių žmogaus teisių užtikrinimu. Daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis rinkodaros ekspertas prisipažįsta manantis, kad tai jau bus paskutinis jo profesinis žingsnis. „Forbes“ rašo, kad užuominų apie būsimus pokyčius buvo galima pastebėti ir 2019 m. vykusiame renginyje „Forbes CMO Summit“, kur A. Lucio kalbėjo norintis karjerą baigti dirbdamas konsultavimo ir švietimo srityje.

„Mums visiems šie metai buvo kupini iššūkių, o aš pats apie labai daug ką susimąsčiau, ypač, kai prieš paskelbiant karantiną netekau mamos. Galvojau apie tai, kokį istorinį tarpsnį mes dabar išgyvename, kalbant apie rasinį teisingumą, ir nusprendžiau šimtu procentu savo jėgas skirti klausimų, susijusių su lygiomis teisėmis, sprendimui. Nors jau daug metų šie klausimai buvo esminė mano asmeninių tikslų dalis ir svarbus mano darbo elementas, dabar noriu fokusuotis vien tik į juos“, – rašė A. Lucio, komentuodamas pasitraukimo priežastis.

„Esu dėkingas Markui („Facebook“ vadovui Markui Zuckerbergui – red. pastaba) už jo smalsumą, paramą ir atsidavimą, ir už tai, kad jis visada aktyviai manęs klausydavosi, net kai mes nesutardavome. Aš tikiu „Facebook“ misija ir Covid krizė atskleidė geriausias šios platformos savybes. Kompanijai toliau vystantis, jai svarbiausia išspręsti klausimą, kaip rasti teisingą balansą tarp laisvo žodžio išsaugojimo ir neapykantą skatinančios kalbos panaikinimo – žinau, kad kompanija ir jos lyderiai vieningai sutinka dėl šios užduoties svarbos“, – teigė jis.