„Facebook“ apie galimybę rodyti reklamas istorijose paskelbė dar šių metų gegužę per kasmetinę „Facebook“ programuotojų konferenciją „F8“, bet daugelyje šalių tai tapo prieinama tik dabar. Šis sprendimas buvo priimtas, kuomet socialiniame tinkle istorijomis pradėjo naudotis daugiau nei 150 mln. vartotojų („Instagram“ istorijų reklama taip pat pasirodė pasiekus šią ribą). Palyginimui, šiuo metu „Instagram“ istorijomis kasdien naudojasi apie 400mln. vartotojų, o artimiausias konkurentas „Snapchat“ turi dvigubai mažiau kasdien aktyvių lankytojų – 191 mln., nors būtent ši platforma supažindino socialinių tinklų vartotojus su šiuo formatu. Istorijų naudojimas smarkiai auga per paskutinius metus, ypatingai jaunesniame segmente.

Lietuvoje „Facebook“ duomenimis yra apie 470 tūkst. istorijų naudotojų „Instagram“ tinkle. Užsakyti reklamas tik „Facebook“ istorijose nepavyks: reikės kartu rodyti „Facebook“ vartotojo sienoje (ang. News feed) arba „Instagram“ istorijose. Reklama šiam turinio formatui gali būti kuriama siekiant tikslo pasiekti auditoriją (ang. Reach), generuoti atvedimus (ang. Traffic), skatinti išmanių programėlių įrašymą (ang. App Installs), video peržiūras (ang. Video Views) ir konversijas (ang. Conversions). Paveiksliukai yra rodomi 6 sekundes („Instagram“ – 5 s.), o video klipai iki 15 sekundžių, jei vartotojas nepaspaudžia ant išmanaus įrenginio ekrano. Stebint „Facebook“ produktų kaitą, tikėtina, kad dar 2019 m. praleisti reklamų nebepavyks. Taip pat reikėtų paminėti reklamos formato rekomenduojamą dydį, kuris yra 1080x1920px (9:16 iki 1.91:1).

Kartu su šiuo formatu „Facebook“ pristatė galimybę rodyti reklamas ir „Facebook Marketplace“. Tai yra savotiškas skelbimų portalas, kur žmonės pardavinėja tiek naujus, tiek naudotus daiktus.

Didesnėse rinkose „Facebook“ integruoja partnerių sprendimus, kurie palengvina automobilio, buto ar daiktų pardavimo bei nuomos procesus. Lietuvoje šis reklamos formatas gali būti labai naudingas mažoms parduotuvėms.

Startavę nauji reklamos formatai socialiniuose tinkluose leidžia siekti aukštų rezultatų už mažesnę kainą, nes yra mažai konkuruojančių prekės ženklų toje pozicijoje.