„Digital Communication Awards“ kiekvieną rugsėjį įvertina skaitmeninės komunikacijos lyderius. Su projektais iš visos Europos varžėsi trys „Fabulos“ darbai. Pirmasis – kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją, kuriuo buvo siekiama pakviesti kuo daugiau jauno amžiaus žmonių jungtis prie policijos gretų. Kampanija pelnė aukso medalį „Recruiting & Employer Branding“ (liet. „Įdarbinimo ir darbdavio įvaizdžio“) kategorijoje ir sidabro medalius „Metaverse“ (liet. „Metavisatos“) ir „Small Budget Campaign“ (liet. „Mažo biudžeto kampanijos“) kategorijose.

Antrasis – reklaminė kampanija „Nenykstančios rūšys“, atkreipusi dėmesį į aplinkos taršą ir raginusi gyventojus keisti savo elgesį gamtoje ir neleisti atliekoms pasiekti Lietuvos miškų ir parkų. Kartu su USAD įgyvendinta kampanija pelnė sidabro medalį „Campaign from Associations & Institutions“ (liet. „Asociacijų ir institucijų kampanijos“) kategorijoje, o „Sustainability Communications“ (liet. „Tvarumo komunikacija) gavo bronzą.

Į konkurso trumpąjį sąrašą pateko dar vienas agentūros projektas – SEB banko vidinės komunikacijos kampanija „SEB 365“, kuri varžėsi su kitais geriausiais vidinės komunikacijos projektais.

„Su įdarbinimo kampanija „Stok į Policiją“ jau užkariavome ne vieną tarptautinę ir vietinę apdovanojimų sceną. Tačiau čia mes nesustosime ir šiais metais kartu su klientais įgyvendiname drąsias ir efektyvias kūrybines kampanijas, kurios ir toliau stebins Lietuvos ir užsienio auditorijas“, – teigia „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė Raminta Rimkienė.

„Digital Communication Awards“ – nuo 2011 m. kasmet organizuojami skaitmeninės komunikacijos apdovanojimai, kuriuose projektus iš visos Europos vertina tarptautinė žiuri, sudaryta iš 34-ių komunikacijos praktikų ir mokslininkų. Apdovanojimus organizuoja Quadriga taikomųjų mokslų universitetas (Vokietija).

Tai – jau šeštas #StokĮPoliciją pripažinimas tarptautiniuose rinkos apdovanojimuose. Prieš mėnesį projektas tapo geriausia korporatyvinės ir viešųjų paslaugų komunikacijos kampanija „Baltic Best“ konkurse. Tarp kitų įvertinimų – sidabras reklamos festivalyje „New York Festivals Advertising Awards“ ir auksiniais tapę pasauliniai komunikacijos apdovanojimai „Sabre Awards“. Be to, projektas buvo pripažintas efektyviausia mažo biudžeto viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija gegužę vykusiuose „Password 2023“ apdovanojimuose.