Su kūrėjais iš viso pasaulio dėl apdovanojimo varžėsi du „Fabulos“ projektai. Pirmoji – kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją, kuriuo buvo siekiama pakviesti kuo daugiau jauno amžiaus žmonių jungtis prie policijos gretų. Kampanija pateko tarp geriausių pasaulio kampanijų „Corporate Image/Consumer Services/B2B“ (liet. „Organizacijų įvaizdžio, paslaugų, B2B komunikacijos“ ) ir „Avantgarde/Innovative“ (liet. „Inovacijos komunikacijoje“) kategorijose. Pastarojoje projektas pelnė sidabro apdovanojimą, taip pat buvo įvertintas kaip vienas iš trijų geriausių organizacijų įvaizdžio kategorijoje.

Antroji – reklaminė kampanija „Nenykstančios rūšys“, atkreipusi dėmesį į aplinkos taršą ir raginusi gyventojus keisti savo elgesį gamtoje ir neleisti atliekoms pasiekti Lietuvos miškų ir parkų. Kampanija pateko į kategorijos „Work with Purpose“ (liet. „Kampanija su aukštesniu tikslu“) trumpąjį sąrašą.

„Pirmiausia, labai didžiuojuosi visa „Fabulos“ komanda – visų sunkaus darbo dėka, mūsų agentūros kūrybinio potencialo nebeįmanoma nepastebėti. Smagu, kad mūsų klientai ryžtasi įgyvendinti tokius ambicingus projektus ir tiki kūrybingumu. Smagu, kad projektai, kurie pasiekė savo tikslus su kaupu, dabar gauna įvertinimą ir apdovanojimuose. Smagu savo darbais būti šalia visų kitų geriausių pasaulio reklamos darbų. Tiesiog labai smagu“, – teigia „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas Linas Migonis.

Niujorko geriausių pasaulio reklamų festivalio apdovanojimai vyksta jau daugiau nei 50 metų, o finalininkų sąrašą atrenka 450 komisijos narių iš geriausių pasaulio agentūrų 47-iose šalyse. Šiemet paraiškas pateikė reklamos ir komunikacijos profesionalai iš 60 pasaulio šalių, o į trumpąjį sąrašą pateko dvi kampanijos iš Lietuvos, abi iš jų – „Fabulos“.

Kampanija #StokĮPoliciją skaičiuoja jau ne pirmą tarptautinį apdovanojimą. Pavasarį vykusių pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „Sabre Awards“ metu, ji buvo pripažinta geriausiu žaismo metavisatoje projektu bei geriausiu komunikacijos darbu Baltijos šalyse. Be to, projektas buvo pripažintas efektyviausia mažo biudžeto viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija gegužę vykusiuose „Password 2023“ apdovanojimuose.

„Labai gera vėl įsitikinti, kad nesame kažkokia provinciali reklamos rinka, kurioje nieko įdomaus neįvyksta. Tai reiškia, kad ne tik mūsų idėjos yra kūrybiškos, drąsios ir inovatyvios, bet ir mūsų klientai tokie. Ypatingas džiaugsmas dar ir dėl to, kad labiausiai apdovanota kampanija yra viešojo sektoriaus. Norėčiau, kad tai būtų įkvėpimas ir kitoms agentūroms bei valstybinių įstaigų komunikacijos komandoms“, – priduria „Fabulos“ kūrybos vadovas L. Migonis.

Prieš mėnesį „Fabula“ iš komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2023“ grįžo su keturiolika apdovanojimų, tarp kurių – metų agentūros titulas. Jų metu #StokĮPoliciją taip pat sulaukė pripažinimo: kampanija tapo geriausiu komunikacijos projektu darbdavio komunikacijos ir komunikacijos skaitmeninėje erdvėje kategorijose bei pelnė antras vietas „Inovacijos komunikacijoje“, „Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos“ bei „Viešojo sektoriaus komunikacijos“ kategorijose.