Panašų augimo tempą „Fabula“ išlaiko jau trečius metus iš eilės, o nuo 2020-ųjų užima pirmą vietą tarp Lietuvos komunikacijos agentūrų pagal tiesiogines pajamas – eilutę, kuri leidžia tiksliausiai įvertinti komunikacijos agentūrų veiklos apimtis.

Investavo į talentus

„Augimą pirmiausia lėmė komanda – pritraukėme teisingų žmonių, nuo kūrybos ir meno vadovų iš reklamos agentūrų, išplėstos kūrybinių dizainerių komandos, iki sustiprintų skaitmeninės komunikacijos kompetencijų. Pernai taip pat prisijungėme prie tarptautinės strateginių komunikacijos konsultacijų įmonių grupės „Rud Pedersen Group“, su šiuo pokyčiu pradėjome ir per metus užauginome mums naują viešųjų reikalų praktiką“, – komentuoja Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė.

Pasak jos, kiekviena agentūros veiklos sritis reikšmingai augo tiek savarankiškai, tiek integruotuose projektuose. Sėkmingi rezultatai atspindi ir pasiteisinusią „single agency“, arba agentūros „iš vienų rankų“, strategiją.

„Kiekviena įmonė, organizacija komunikaciją supranta per savo prizmę: vieniems tai ryšiai su visuomene, skaitmeninė komunikacija, kitiems – rinkodara, reklama ar viešieji reikalai. Mūsų stiprybė tai, kad galime atliepti visus klientų poreikius. Svarbu ir tai, kad komandoje turime stiprius, patyrusius šių sričių specialistus, tai leidžia išlaikyti aukštą mūsų paslaugų kokybę“, – teigia agentūros direktorė.

Klientų iššūkius diktavo nauja realybė

Kalbėdama apie 2021 metus R. Rimkienė išskiria, kad, nuolat keičiantis COVID-19 pandemijos situacijai, informacinė erdvė buvo kaip niekada triukšminga ir konkurencinga. Dėl to prekės ženklams prasibrauti pro šį triukšmą tapo dar sudėtingiau.

Papildomas iššūkis buvo ir tebėra išlaikyti prekės ženklo nuoseklumą, pasiekiant reikiamas interesų grupes daugeliu kanalų. „Nuo tradicinės žiniasklaidos ir socialinių tinklų, iki nuomonės formuotojų ir pusiau ar visiškai uždarų bendruomenių internete – kanalų ir priemonių gausa auga, komunikacija intensyvėja, todėl labai svarbu gebėti rasti teisingus sprendimus šioms problemoms“, – pabrėžia R. Rimkienė.

„Fabulos“ klientai praėjusiais metais taip pat didelį dėmesį skyrė darbdavio įvaizdžiui – agentūra įgyvendino ne vieną šios srities kampaniją. Jų poreikis ypač augo IT sektoriuje, kur vyko arši kova dėl talentų.

Ne mažiau svarbus vaidmuo teko ir vidinei komunikacijai. Agentūros specialistai padėjo susitvarkyti su iššūkiais, kurie laukė ir dar laukia dirbant hibridiniu modeliu arba skatinant darbuotojus grįžti į biurus.

Pasiekimų ir išskirtinių projektų metai

„Fabulos“ darbai 2021 metais skynė apdovanojimus ar pateko tarp geriausiųjų „PR Impact Awards“, „Davos Communication Awards“, „SABRE EMEA Awards“, „European Excellence Awards“, „Eventiada IPRA GWA“ apdovanojimuose.

Tarp labiausiai įsiminusių praėjusių metų kampanijų – „Laba diena su kalakutiena“ (klientas „Krekenavos agrofirma“), „Įdarbink iPhone“ („AVAD Baltic“), „Visos figūros yra gražios“ (USAD), „Nacionalinės EKO lenktynės“ (USAD), „Jungiame 5G Lietuvoje“ („Telia“) ir kt.

Komunikacijos agentūra 2021 metais laimėjo konkursus ir pradėjo dirbti su „Wargaming“, IPXO, „Zenitech“, „Litgrid“, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Aplinkos ministerija, DPD, pratęsė darbą su Europos Komisija. Tarp „Fabulos“ klientų taip pat yra tokie prekių ženklai, kaip „Maxima“, „SEB bankas“, „Facebook“, „Volkswagen“, „McDonalds“, „Coca-Cola“, „Philip Morris International“, LG, „Baltic Amadeus“, „Perlas“, „Audi“, „VW“ ir kt.

„Rud Pedersen Group“ yra viena sparčiausiai augančių komunikacijos grupių pasaulyje, veikianti trylikoje šalių, vienijnanti daugiau nei 400 komunikacijos konsultantų.