Bendrovės rinkodaros departamento direktorė Kristina Gumauskienė sako, kad naujiems partneriams buvo keliamas profesionalumo kriterijus ir užsidegimas generuoti naujas idėjas.

„Socialiniuose tinkluose visuomet buvome aktyvūs, tačiau papildomos rankos ir profesionalų pagalba leidžia pasiūlyti dar daugiau naudingo turinio mūsų klientams. Facebook profilis „Eurovaistinė“ turi daugiau nei 90 tūkstančių sekėjų, Instagram paskyrą „Eurovaistine_vaistine“ kol kas auginame, bet manome, kad iki vasaros pradžios tai bus kanalas, leisiantis pasiekti tikslinę auditoriją“, – sako K. Gumauskienė.

Agentūra „Media House“ rūpinasi komunikacija socialiniuose tinkluose, kampanijomis su nuomonės formuotojais.

„Mūsų komanda motyvuota dirbti su kategorijos lyderiu, nes tai galimybė kartu įgyvendinti įdomius sprendimus ir pasiekti išsikeltus verslo rezultatus. „Eurovaistinė“ aktyviai vykdo inovatyvius projektus, o socialiniai tinklai reikalauja dėmesio formatams ir svarbioms detalėms. Dirbdami stengiamės matyti bendrą vaizdą ir ne tik pasiekti, bet ir įtraukti auditoriją“, – teigia „Media House“ verslo vystymo vadovas Artūras Olšauskas.