Fabula Rud Pedersen Group“ kartu su „Užstato sistemos administratoriumi“ (USAD) įgyvendinta kampanija kalbėjo apie nuostabios Lietuvos gamtos dalimi tapusias šiukšles, teršiančias aplinką. Siekiant paskatinti visuomenę nešiukšlinti, pasitelktas nykstančių gyvūnų ar augalų aprašymų stilius. Kampanijos žinutė transliuota internete, sukurtas nuotaikingas kampanijos vaizdo įrašas, Aukštaitijos regioniniuose parkuose pastatyta 15 informacinių stendų. Kampanija taip pat pateko į konkurso trumpąjį sąrašą filmų ir vaizdinės komunikacijos kategorijoje.

Į konkurso trumpąjį sąrašą pateko dar vienas „Fabulos“ projektas. Apdovanojimų žiuri dėmesį patraukė agentūros kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją, kuriuo siekta paskatinti jaunimą prisijungti prie policijos gretų pasitelkiant vieną populiariausių žaidimų pasaulyje „GTA V“. Projektas tapo dviejų kategorijų – mažo biudžeto kampanijų bei viešojo sektoriaus projektų – finalistu.

„European Excellence Awards“ – tai vieni svarbiausių ryšių su visuomene ir komunikacijos apdovanojimų žemyne. Kasmet daugiau kaip 350 komunikacijos ekspertų susirenka įvertinti geriausias metų idėjas. Tarp dalyvių – verslo įmonės, kūrybinės ir komunikacijos agentūros, nevyriausybinės organizacijos ir asociacijos.

Tai ne pirma „Nenykstančių rūšių“ pergalė tarptautiniuose apdovanojimuose – spalį kampanija pelnė bronzinį apdovanojimą „ADC*LT‘23“ apdovanojimuose, nuskynė sidabro ir bronzos medalius Berlyne vykusiuose skaitmeninės komunikacijos apdovanojimuose „Digital Communication Awards“, taip pat buvo pripažinta geriausia socialine kampanija „Mi:t & Links Baltic Communication Awards“ konkurse.