„Epica Awards“ kūrybinės grupės vadovo Marko Tungate teigimu, „Godspeed Branding“ pateiktas projektas visų pirma išsiskyrė savo konceptualumu, giliu prekės ženklo supratimu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Džiaugiamės bendradarbiavimu su „Godspeed Branding“ ir mums tikrai didelė garbė, kad jie ėmėsi svetainės atnaujinimo darbų. Kompanijos ekspertiškumas mums nekėlė jokių abejonių, be to, jie sugebėjo užčiuopti „Epica Awards“ kaip prekės ženklo esmę ir ją perteikti itin šiuolaikiškai.

„Godspeed Branding“ pernai laimėjo apdovanojimą su konceptualia istorine-kulinarine knyga, atskleidžiančia netikėtus saitus tarp Lietuvos ir Jungtinės Karalystės virtuvių. Dabar jie pasinaudodami savo kūrybiškumu padėjo mums iš naujo prisistatyti visam pasauliui“, – teigia prestižinių apdovanojimų kūrybinės grupės vadovas.

Pasak Tomo Ramanausko, vieno iš „Godspeed Branding“ įkūrėjų, pagrindinė naujojo darbo koncepcija – epiškumas, paties apdovanojimo sureikšminimas, net fetišizavimas.

„Ieškodami sprendimo, apsisprendėme, kad reprezentuojant „Epica Awards“ reikia siekti epiškumo, paties apdovanojimo vertės iškėlimo. Apdovanojimo forma – stiklo piramidė tapo pagrindiniu, dominuojančiu objektu, tarsi sklandančiu visame puslapyje, o fonui pasirinkta charakteringa juoda spalva. Taip sukūrėme pačių apdovanojimų vertą virtualų rūbą“, – pasirinktus sprendimus komentuoja T. Ramanauskas.

Daugiau nei pusę metų trukę darbai buvo orientuoti ne tik į vizualinį atnaujinimą, bet ypač daug dėmesio skirta ir praktinėms detalėms, patogumui.

„Daug laiko ir pastangų skyrėme ne tik idėjai ir vizualumui, bet ir praktinėms detalėms: vartotojų patogumui, lengvam informacijos prieinamumui. Siekėme, kad naršymas puslapyje taptų vientisa sklandžia patirtimi.
Esu tikras, kad rezultatui labai daug reikšmės turėjo komandinis darbas, aktyvus visų šalių įsitraukimas, bendradarbiavimas bei tikėjimas būsimu rezultatu. Tiek „Epica awards“ atstovai, tiek ir partneriai iš „NewCode“ dirbome išvien“, – apie darbo procesą pasakoja „Godspeed Branding“ dizaino vadovas Dovydas Stonkus.

1987 m. įsteigti „Epica Awards“ apdovanojimai iš kitų kūrybiškumo konkursų išsiskiria tuo, kad konkursinius darbus vertina ir komisiją sudaro ne rinkodaros ar dizaino ekspertai, bet išimtinai žiniasklaidos atstovai – nugalėtojus renka 200 žurnalistų, dirbančių komunikacijos ir rinkodaros lauke.

Nauja „Epica Awards“ interneto svetainė čia.