Ekspertai tikina, kad galbūt šis pasakymas nesukeltų klausimų ir dvejonių, jeigu greta jo nebūtų fotošopu apdirbtos fotografijos, drauge su minėta fraze kuriančios erotišką kontekstą.

Reklamos pasaulyje egzistuoja šventoji trejybė

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Andrius Milinavičius sako, kad paskutinė „Mynthon“ reklama užkabino dėl pasirinktos komunikacinės krypties.

„Mes visi žinome, kad reklamos pasaulyje nuo seno egzistuoja šventoji trejybė – vaikai, gyvūnai ir, žinoma, kūniški malonumai. Jie visuomet atkreipia dėmesį. Dabar vasara, karšta, žmonės kiek labiau atsipalaidavę. Bet ar tikrai tai geriausias būdas tokiam prekės ženklui priminti apie save?

Žaismingai pateikti erotinę temą nėra lengva. Kai kuriems prekiniams ženklams tai pavyksta (tai geriausiai įrodo „Kanų liūtai“), tačiau dauguma prekės ženklų su tokia komunikacija labai dažnai balansuoja ties nuobodumo riba“, – komentuoja specialistas.
Jo teigimu, akivaizdu, kad ši „Mynthon“ reklama atkreipė dėmesį: „Tačiau, mano požiūriu, erotinę potekstę kaip įrankį naudojant reikia būti labai atsargiam. Nes tai greitai gali tapti nuobodžiu, tiesiog „jokiu“ sprendimu. Arba iš tikrųjų sukelti skandalą ir įžeisti kokią nors asmenų grupę. Prisiminkime plačiai nuskambėjusias reklamas „Kai norisi dešros“ ar vienos Vilniaus maitinimo įstaigos reklamą su agurkais.“

Pasak LiMA valdybos nario A. Milinavičiaus, ledinukų gamintoja geriausiai save pozicionavo, kai rodė įspūdingas ir gamtos vaizdų kupinas reklamas „myyyyyynthoooooon“. Tiesa, priduria jis, šįkart ribos – peržengtos, ir tikrai buvo galima apsieiti be to.

Tokie dalykai parduoda, bet ne visiems

Turinio kokybė socialiniuose tinkluose turi būti aukščiausio lygio prioritetas prekės ženklams norint juose bendrauti su savo vartotojais, sako rinkodaros agentūros „AdDrama“ vadovė Laura Domarkė.

„Žinutė ar istorija, kuri pasakojama šiuose kanaluose, turi būti logiška, įtraukianti, aktuali ir vizualiai patraukli. Tai svarbu ne vien dėl paties prekės ženklo įvaizdžio, bet ir norint išsiskirti iš konkurentų bendrame reklaminiame sraute“, – pastebi ji.

Laura Domarkė

Specialistė, vertindama pastilių „Mynthon“ žinutę, mini, kad pastaruoju metu tokių pavyzdžių pasirodo vis dažniau.

Tam tikri išsišokimai yra papildomo dėmesio pritraukimas, tačiau manau, kad kiekvienas save gerbiantis prekės ženklas, net ir išsišokdamas, gali paieškoti įdomesnio sprendimo nei tiesmuka aliuzija į seksą ar/ir oralinį. Ne paskutinėje vietoje šiuo atveju ir dizainerio fotošopo įgūdžiai“, – teigia L. Domarkė.

Anot rinkodaros ekspertės, „sex sells“ (liet. seksas parduoda) – seniai žinoma tiesa: „Tačiau reikėtų nepamiršti, kad aukštesnio išsilavinimo ir pajamų auditorijai, tai nėra pozityviai patraukianti dėmesį žinutė, o dar šį bei tą pasako ir apie prekės ženklo vertybes.

Pastilių gamintoją „Mynthon“ Lietuvoje vystanti įmonė „Daisena“ atsisakė viešai pateikti komentarą.