„Adell Taivas Ogilvy“ į finalą pateko ryšių su visuomene kategorijoje su kompanijai „Tele 2“ kurtu darbu „Laisvas internetas“. Jos metu mobilus namas buvo pakeltas oro balionu, taip pristatant mobiliojo interneto paslaugą.

„Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas, džiaugdamasis tokiu pirmu pasiekimu agentūros istorijoje, sakė, kad nors, be abejo, norėtųsi laimėti, Kanuose daug lemia tiek darbas, tiek sėkmė. „Kanai yra kaip labai sunki loterija, nes turi ne tik turėti labai labai gerą darbą, bet turi ir pasisekti – kad jį pastebėtų, įvertintų“, – sakė jis.

Ryšių su visuomene kategorijos nugalėtojai bus skelbiami ketvirtadienio vakarą.

Kanuose taip pat buvo pastebėtas „McCann Vilnius“ darbas „Knyga be pavadinimo“ (angl. „Book of Silence“), kuris pateko į sveikatos ir geros savijautos (angl. Health&Wellness) kategorijos finalą. Leidyklos „Alma Littera“ išleistoje knygoje „Knyga be pavadinimo“ pasakojamos su artimųjų savižudybe susidūrusių žmonių istorijos. Šios idėjos autorius – politikas Mykolas Majauskas. Lėšos, surinktos platinant knygą, buvo skirtos savižudybių prevencijai Lietuvoje. Šis darbas jau yra susižėręs daugybę kitų apdovanojimų: „Epica Awards“, „Adrenalino“, „Login“, „BalticBest“, „PaRa/Impact“ ir kt.

Nors „McCann Vilnius“ apdovanojimo parsivežti šiemet nepavyko, agentūros kūrybos vadovas Mantas Velykis džiaugėsi, kad šiaip ar taip pavyko nueiti labai toli. „Laimėti, nors ir norėjome, bet to nepadarėme. Bet turint omenyje, kad atsidūrėme tarp 119 geriausių darbų iš 1459 duotų šiai kategorijai – mums tai didelis pasiekimas. Ypač, kai dalyvaujame konkurse pirmą kartą po labai senos „McCann“ pergalės. Išmokome labai daug ir kitąmet tikiu galėsime pasiekti daugiau“, – sakė jis.