Grožio standartus keičiantis kosmetikos tinklas „Douglas“ atsigręžė į vieną jautriausių, šilumą sukeliančių temų – pirmojo pasimatymo jaudulį, savo klientėms pristatydamas istoriją „Pirmasis pasimatymas“. Nauja modernų grožį išaukštinanti kampanija ir filmas pasakoja jaukią istoriją apie moterį, kuri ruošiasi pirmajam pasimatymui, bandydama įvairius rūbų derinius bei makiažą, nesijaučia esanti graži, abejoja savo sprendimais. Pasimatymas – neeilinis ir neabejotinai svarbus – herojė ruošiasi pirmą kartą sutikti savo biologinį tėvą. Po ilgų dvejonių ji pagaliau atranda vidinio ir išorinio patrauklumo santykį, kuris ją paskatina pamilti savo grožį.

Buvimas savimi – vienintelė modernaus grožio sąlyga, kurią nuo šiol jautrioje kampanijoje pabrėžia „Douglas“. Prekės ženklas skatina teisingą, sąžiningą moterų požiūrį į patrauklumą, savikritiką ir drąsina nepaklusti varžomiems standartams. Pasaulyje susiformavę grožio standartai verčia moteris laikytis nustatytų ribų, patenkinti visuomenės lūkesčius ir beatodairiškai atitikti vyraujančias tendencijas.

„Kiekviena moteris visų pirma turi būti graži pati sau. Jos sprendimai neturi priklausyti nuo aplinkinių lūkesčių ir vilčių“, – naują kampaniją #Doitforyou pranešime komentuoja „Douglas International“ grupės vadovė Tina Muller.

Moderniame pasaulyje jaunoms moterims nesunku paklysti ieškant savęs – tai tampa painiu uždaviniu, verčiančiu griebtis kardinalių priemonių, kad būtų patenkintos aplinkinių viltys. „Douglas“ jaunoms moterims palengvina paiešką ir drąsina pirmiausia tapti herojėmis sau, kurios makiažu tik pabrėžia savo išskirtinumą, o ne paslepia spalvingą asmenybę bei skatina moteris trūkumus paversti jų privalumais, išskiriančiais minioje. Modernus grožis – tai pasitikėjimas būti ir daryti tai, ką nori.

Emocionali, viso pasaulio moteris liečianti žinutė užtikrintai skatina į grožio standartus pažvelgti kitomis akimis, save išlaisvinti nuo griežtų taisyklių ir grožį atrasti neprarandant savo išskirtinumo, juk svarbiausia – viską daryti dėl savęs.